Iubire

Declaratie de dragoste la 7:57 dimineata.

Intredeschid ochii. O raza de lumina ma orbeste. E deja dimineata. Ma ridic incet sa nu trezesc puiul de om #2 (da, da doarme cu mine) fac o inviorare in minte si purced mai departe.

Cu viteza luminii ma pregatesc de munca. Trezesc puiul de om #1 si il duc la baie. Incet deschide ochisorii, mormaie ceva si imi zice sa plec. Apoi ma cheama langa ea. Facem concursul nostru de dimineata – cine se imbraca mai repede. Ea castiga detasat. Profitam de minutele in plus si ne prostim un pic.

„Te starng pana te rup apoi te mananc atat de mult te iubesc”, ii spun, pieptanand buclele-i blonde.

„Eu te fac bucatele, te fac carnati si apoi te mananc, atat de mult te iubesc!” imi zice ea.

„Pai de ce carnati, puiule?” intreb de parca nu as sti.

„Te iubesc cum iubesc carnatii”, zise ea fara sa clipeasca.

Hmmmm si uite asa imi dau seama ca azi nu am nimic de mancare . Dar inima imi este satula.

Voi ce declaratii inedite ati primit?

2 thoughts on “Declaratie de dragoste la 7:57 dimineata.”

  1. Mortala fetita ta!! Asa sa te tot trezesti dimineata. Si eu am o fetita de 2 anisori, momentan ne rezumam la „Cumpa mea mami, beț mut mut mut!!!”

    Interesant ce am citit pe aici, am sa te mai vizitez 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

