Diverse

O lume mai buna!

Acum doua saptamani sotul meu si-a pierdut portmoneul. In parcarea unui supermarket. Ziua in amiaza mare. Sa va spun ca eram toti in magazin, dupa o zi aglomerata si plina, si ne-am trezit si fara bani ?

Temator, my significant other imi spune: ” E cumva la tine portmoneul meu?”. „Bineinteles ca nu, ce sa fac eu cu portmoneul tau?!”. Apoi imi spune „cred ca l-am pierdut in parcare”. Si dai si fugi cu 100km/h. Eu cu 50km/h ca aveam una bucata copil mic catarat la ma-sa in brate si una bucata copil (mai) mare de mana. Si dai si fugi cu sufletul la gura. Gandurile deja ma napadisera: am pierdut portmoneul, mama ma-sii de acte, o sa ne iasa birocratia pe ochi acum, drumuri o mie.

Un domn din parcare il vede pe al meu om si ii spune ca o doamna a luat portmoneul si l-a dus la punctul INFO. Inapoi in magazin. Maratonul familiei. Ne plimbam ca saltimbanci. Copii nu stiau de ce mama si tata fug de colo-colo. Al mic radea cu gura pana la urechi. Cred ca se gandea ca e un nou joc „cine fuge mai repede prin parcare”.

Am ajuns inapoi in magazin. „Buna ziua, nu va suparati a venit cineva cu un portmoneu maro?”. Acum e acum. Domnita raspunde sec „Mnu”. M-am cutremurat. GATA, s-a terminat. Si deodata apare o doamna si un domn. „Asta este portmoneul dumneavoastra?”. Imi venea sa o iau in brate. Al nostru era. De fapt al sotului meu.

Senina, femeia ne-a povestit cum l-a gasit si ce s-a intamplat. Toata tevatura asta nu a durat mai mult de 6-7 minute, dar pentru noi a parut o eternitate.

Nu stiu cine este, cum o cheama, ce face. In ziua aia a fost salvatoarea noastra. De fapt a fost OM.

Poate va ganditi ca multi ar face chestia asta. Dar la fel de multi ar fi luat banii (foarte putini, de altfel) si ar fi aruncat portmoneul. Eu sunt mai pesimista din fire, don’t ask why.

Sperantele mele au zambit cu gura pana la urechi in ziua aceea. Da, exista speranta la o lume mai buna!

Ce fapte bune v-au fost rasplatite?

Pa, pa!

Foto

2 thoughts on “O lume mai buna!”

Lasă un răspuns

