Iubire

eu si tata

15 mai este Ziua Internationala a Familiei.

Ii multumesc in fiecare zi lui Dumnezeu ca am ambii parinti alaturi. Azi este ziua de nastere a tatalui meu.

Tata….cand ma gandesc la tata ma gandesc la copilarie. Ma lua in Dacia lui castigata la CEC peste tot. Umblam doar noi doi peste tot. E drept nu plecam departe, doar in jurul casei dar mie imi parea ca ma duce pe taramuri de basm.

Imi aduc aminte cum imi spunea povesti inventate de el sa adorm. Ntz, eu beleam ochii pe tavan si el dormea dus. ” De cate ori nu am intarziat asa la serviciu”, imi aminteste el si acum. Ne amuzam si acum ! Nu a fost usor pe vremea aceea, dar nu am simtit vreodata lipsurile sau greutatile. Le-au simtit ei si pentru noi.

Acum incerc sa ii bucur pe amandoi cum pot. Si acum la cei 31 de ani ai mei, cand suna tata (are mai mult timp liber, zice el) la sfarsitul discutiei imi spune acelasi lucru „vroiam doar sa iti aud vocea”. Asta este tata. Asa isi arata el iubirea, si eu o inteleg si o imbratisez si nu ii mai dau drumul.

Iar cand imi trimite capsuni din gradina lui sunt cea mai fericita. Acum trebuie sa ii impart cu puii mei. Nu-i bai….suntem o familie!

La multi ani, tata!

father and daughter

Foto

3 gânduri despre „eu si tata”

  1. Ce tată deosebit! 🙂 Chiar mă gândeam zilele trecute cât bagaj de … binecuvântare primesc copiii cu părinți iubitori. Copiii lor ajung , la rândul lor să capete nuanțele acestea frumoase de dragoste..

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

