Diverse

Noul meu ajutor in casa! (P.)

Sambata e zi de spalat haine. Multe haine. Colorate, lenjerii de pat cu stelute si balerine, haine de tot felul, jucarii. Mda se cam aduna. Poate ziceti ca e usor:arunci hainele, pui detergent si apesi pe un buton, hai doua, si gata. Magia e facuta. Pot sa stau linistita sa mananc o ciocolata banana.

La noi (sunt absolut sigura ca nu numai) e mai complicat. Cand ma ajuta sotul meu, am parte de intrebari de genul: ” mai intra ceva (ar spala ori trei haine ori trei masini, cale de mijloc…mai rar), ajunge cat detergent am pus, astea le spal la 30 de grade” si asa mai departe. Sofia vrea sa apese pe butoane: o data pe cel de spalare rapida, o data pe cel de on/off. Piciul trebuie sa scoata camera de dozare detergent sa faca „hapciu” si uite asa nu mai am eu timp de ciocolata!!Nimic de reprosat, totusi :).

Cei de la Persil si BUZZStore mi-au trimis sa testez noul Persil Power-Mix caps. Am primit o punga cu 28 de capsule magice drept ajutor. De la inceput mi-a placut! Punga are zip-lock, adica iau, folosesc, inchid. Nu vars, nu se scurge nimic.

A doua chestie super faina – capsulele sunt pre-dozate. Cu Persil Power-Mix caps e super simplu: pui o capsula, sau doua daca ai haine mai murdare sau peste 5 kg, arunci hainele in masina et voila! Chemi una bucata copil sa apese pe buton si gata! Asta e magie, frate! Si uite asa toata lumea e fericita!

Am testat capsulele Persil pe lenjeriile de pat si prosoape. Chiar daca nu erau murdare am folosit doua bucati. Totul a fost super ok. Curate, parfum discret – everything I asked for! Dar nu tot ce intra in masina de spalat e asa……. flu-flu! Sofia picteaza si coloreaza: pe hartie (cel mai fericit caz), pe picioare si maini (nu doar ale ei), pe peretele din camera ei (are acordul nostru pe un perete), cu creta, cu acrilice, you name it!!! M-am gandit ca asta este testul suprem pentru capsulele Persil Power Mix. Unde mai pui ca am pus si eu prosopul meu patat de farduri, crema corectoare pentru fata si alte chestii de fete. Sa te vad acum Persil! Am pus doua capsule cu o strangere de inima si incredere. Rezultatul…..haine curate, adica fara pete (am aruncat in aceeasi tura si pantalonii Sofiei plini de pete de capsuni – mda, cand mananca si nu are la indemana un servetel….stiti voi). Test trecut cu brio.

Capsulele sunt de doua feluri Color si Regular. Gelul concentrat indeparteaza excelent petele de grasime, protejeaza culorile si are un parfum placut. Pudra compacta indeparteaza petele dificile, inchise la culoare. Detergentul pudra contine agenti de inalbire pentru curatarea profunda a tesaturii – uite asa ai rufe sclipitor de albe.

Puteti achizitiona capsulele Persil Power Mix din marile lanturi de magazine, si online. Puteti alege pachetul pentru 14 sau 28 de spalari.

IMAG2865

Stiati ca:

  • Primul detergent modern de rufe a fost lansat de Henkel in 6 iunie 1907?
  • Numele provine din combinarea celor doua ingrediente principale – Perborat şi Silicat?
  • Asa arata reclama Persil din 1922. Se numeste „doamna in alb”.

  • 1997 – Persil Gel – primul detergent lichid din lume?

Curioasa din fire, mor sa stiu ce inseamna curatenia perfecta la voi acasa, in cel mai usor mod, of course!

Smotru lin, felelor!

Lasă un răspuns

