Beauty

Viciul meu #2.

Lacul de unghii, oja, you name it!Mdaaaaaa! Imi place sa imi colorez unghiile. Imi cumpar oja tot timpul. Nu ceva exagerat de scump, logic!

Hai sa incep cum trebuie. Nu ma duc la salon, nu am manichiurista, no way! Nu am timp ( si daca as avea, tot nu m-as duce). Dar imi place sa imi fac unghiile cu oja. Fie ca e rosie, neagra, mov, nude sau gri. Numai roz nu am avut. Am chiar si oja cu efect de nisip si una cu sclipici mic. Mda, recunosc mi-a placut. Faza este ca imi iau cam aceleasi nuante, doar firma difera.

Acum mi-am luat o oja gel de la Avon. Yep! Se numeste Barely There. Imi place culoarea maxim si oja e destul de rezistenta. Mi-am mai luat si o chestie ce promite ca face lacul mat. Mda il face mat dar e cu sidef. Stiu, afirmatia mea se bate cap in cap, dar asa este. E averege-ish, nu l-as mai lua.

Pasiunea mea pentru oja e de ceva timp. Nu imi plac briz-brizurile, nu am parfumuri scumpe, haine de firma ioc. Pantofii – imi plac cei mai comozi si de piele. Simplu si la obiect. Daca la haine sau pantofi ezit, ma macai, ma framant la oja nene stiu din prima ce vreau.  La oja si la ciocolata.

Mai jos aveti gama de culori pentru oja gel.

Avon Gel Finish Nail Enamel

Ce culori purtati voi in aceasta vara pe unghii?

Va pup!

Foto

6 thoughts on “Viciul meu #2.”

  1. Eu adoor culorile inchise (mov, negru, albastru, visiniu ..) Eu am si roz .. am o fetita indragostita de oja si nu am scapat. Apropo .. tu faci unghiutele la fetita? Cu greu reusesc sa o refuz 😦

    Apreciat de 1 persoană

    1. Buna Madalina, sa stii ca am recurs la un truc, in ceea ce priveste facutul pe unghii la fii-mia. Sofia are aproape 5 ani acum si iti dai seama ca e fascinata de lacurile mele de unghii. mai ales cele cu sclipici (mic) :).
      Sa revin……Eu o faceam doar pe unghiile de la degetele mici. Am fost intr-o zi la doctor si pediatrul ei i-a spus ca o sa isi strice unghiutele daca se mai face. Uite asa am scapat de dorinta asta . Ideea este ca vrea si acum sa o fac, dar imi cere mai rar.
      Lacurile de unghii contin ingrediente ce pot afecta sanatatea: toluen, formaldehida, ftalati, coloranti, etc. Sunt pe piata lacuri organice (de exemplu Benecos).
      In legatura cu facutul pe unghii la copii- it’s a no-no, but not a BIG no-no! Daca o faci in concediu sau pentru o petrecere nu e capat de tara. Ideea este sa nu fie o regula asta. Mai ales ca la gradinita nu se cade sa mearga facuta pe unghii :)!
      Pupilici cu sclipici!

      Apreciază

  2. Bună! Cand sunt la job îmi place sa-mi se facă manichiura și musai cu oja colorata, pe care o asortez în funcție de eviment. Nu as putea negru sa port nici la haine, nici pe unghii. In schimb în concediu si de odihna și de maternitate, îmi las unghiile și sprancenel sa respire.
    Oricum am 2 mâini stângi nu știu sa ma dau fără sa nu stric minim 2 unghi și îmi pierd răbdarea 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

