Diverse

Mesaje pentru viitor.

Its hard to imagine no time but when we die there is no time.......think about that!  It constrains us!

Ce ziceti de asta? Oare chiar nu exista timp?

Mi-ar placea sa fie asa. Insa o data cu trecerea timpului anilor imi dau seama ca exista. Si trece. Cateodata mai repede, ca si cum nu i-ar pasa. Alteori e de partea mea si ma pot bucura de micile placeri.

Copil fiind vacanta mare parea….imensa. Parca nu se mai termina. Tata imi spunea „Ai sa vezi tu cand esti mai mare cum trece timpul. Nici nu o sa iti dai seama.” Acum sunt mare si imi dau seama. Tocmai de asta incerc sa ma bucur de el zi de zi.

Am vazut undeva scris TIME IS NOW. Si asa si este. Timpul de ieri nu o sa il mai am. Acum e momentul. Acum pot sa vorbesc cu mama, cu tata. Acum pot sa le spun celor dragi ca ii iubesc. Acum pot sa fac lucruri care nu merita lasate deoparte. Viata mi-a aratat ce inseamna „taking things for granted”.

Ca sa schimb nota aceasta sobra, va intreb ceva? Ati auzit de capsula timpului. Ati facut una? Ei, daca nici macar nu v-ati gandit…de ce sunt eu aici? Sa va pun imaginatia la treaba. A mea deopotriva.

Capsula timpului poate fi privita ca un mesaj pentru viitor. Sa zicem 10 ani. Poate fi transmis intr-o sticla, cutie, orice. Poti pune tot felul de lucruri care te reprezinta. Iti dai seama ce distractiv o sa fie sa le vezi dupa 10 ani?

Pentru capsula timpului as alege o cutie de lemn, frumoasa in care as pune cateva poze de suflet, cateva desene facute de copiii mei, o poza recenta cu toata familia, un stick cu muzica, o scrisoare scrisa de mana, o carte, un ziar, un pachet de guma, o doza de Cola si o ramurica de lavanda. Alte idei?

Tineti minte: timpul zboara dar pilotul esti tu!

“Many say that time is money. Money as with any other object can be replaced when lost. Time on the other hand is a permanently lost gift if not used wisely.” ~Duy Huynh

Foto

5 thoughts on “Mesaje pentru viitor.”

  1. Nu stiu daca poate fi denumita o capsula a timpului, dar eu am o cutie in care pun lucruri cu semnificatie. Contine de la panglica pe care au scris colegii la sfarsitul clasei a patra pana la bilete de la concertul de joia trecuta. Rareori o deschid si cand o fac, ajung sa am un mare zambet pe buze. Cu toate acestea, prezentul e acum si el trebuie trait (ai deschis cutia filozofica la mine 😉)

    Apreciat de 1 persoană

  2. Nici mie nu imi vine sa cred ce trece timpul. Fetita mea are deja 2 ani si 4 luni woow .. nu stiu cand a trecut timpul.

    Capsula timpului .. super ideea!! Eu am inceput sa strang diferite lucruri pentri fetita mea. Pun lucruri de suflet si cand va creste vreau sa i le dau ..

    Trebuie sa fac si eu ceva de genul si pt noi 😏😏

    Apreciat de 1 persoană

  3. Tocmai de aceea cred ca ar trebui sa fim mai calmi si ami relaxati…Timpul nu sta pentru noi, insa noi il mai putem domoli, doar ca ne-am cam prea tehnologizat si am vrut sa scurtam activitatile care ne luau mult timp, iar acum constatam ca nu mai avem timp de nimic. 😦

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

