Fără categorie

Incepe razboiul – inscrierea la cresa.

Piciul meu e numai bun-copt de mers la cresa. Sincer, daca as fi putut, l-as fi tinut acasa pana la 3 ani. Cum nu se poate ne pregatim de inscrierea la cresa.

Pe site-urile de socializare deja sunt mamici panicate, intrebatoare, innebunite, relaxate, optimiste. Pun intrebari de tot felul si primesc raspunsuri de tot felul. Hai sa vedem cum sta treaba!

Ziua de depunere a dosarelor este 15 iunie 2015, intre ora 8:00-14:00(nu-mi place nici ca e doar o zi, nici intrevalul orar, da ‘ce sa faci, e musai). Locurile variaza in functie de locatia aleasa: cresa de pe Arhivelor are 18 locuri, nr 22 dispune de 30 de locuri, etc. Criteriul de baza este varsta – copilul sa implineasca 1 an si jumatate pana in 1 septembrie 2015.

Parintii trebuie sa se prezinte cu un dosar ce trebuie sa contina:

  • cererea tip (eu prefer sa o completez pe loc)
  • copie dupa certificatul de nastere al copilului
  • copie carte identitate parinti
  • adeverinta de serviciu parinti (chiar si mamele care stau acasa in concediu crestere copil)
  • alte acte doveditoare pentru a putea beneficia de criteriile de departajare (frate/sora la aceeasi gradinita/cresa; parinte unic, domiciliu/loc de munca apropita de cresa)

Pana aici toate bune si frumoase. De ceva timp este insteria asta cu statul noaptea la coada. Am vazut la TV, am auzit povesti, La gradinita cica ar fi fost la fel. Nu stiu. De ce? Pentru ca eu am fost in penultima zi de inscriere, ma balansam pe holuri ca o balenuta, avand un pui mic la purtator. Nu tu coada, nu tu scandal, nu tu „atentii”. Civilizat, scurt si la obiect. Si a fost OK.

Scopul meu este pur informativ. Sunt convinsa ca sunt doua fronturi – le respect pe ambele. Nu imi place panica existenta, lipsa de informare sau atotstiutor-ismul. Nici cu eternele „atentii” nu sunt de acord.

Mi-ar placea sa fie mai multa transparenta, comunicare si intelegere. Si bineinteles mai multe locuri la gradinitele de stat.

Astept sa imi povestiti cum a decurs inscrierea la cresa pentru voi!

IMAG3215

Desenul este cu semnatura. De cand l-am primit nu m-am mai despartit de el. Imi ureaza buna dimineata in fiecare zi la job.

Pe luni, dragele mele!

2 thoughts on “Incepe razboiul – inscrierea la cresa.”

  1. La cresa de le Arhivelor (daca tot ai pomenit de ea) s’a stat de la 00:00 😣. Cand am ajuns de dimineata la gradinita eram deja a 8-a la coada. Din cate am inteles la cresa de pe Poplacii s’a stat de la 21:30. Nu prea inteleg cozile astea. Noi am reusit sa ne inscriem. Tu mami ai reusit sa inscrii puiutul?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

