Diverse

Lumea o ia razna…

O idioata bona scapa caruciorul, cu un bebelus de 7 luni in el, in apa.

O tanara intreba pe net daca mai e considerata vegana daca mananca cirese cu viermi.

Daca nasti prin cezariana nu se zice ca ai nascut (nu pot sa cred ce le mai debiteaza unora mintea).

Daca spui lapte praf ti-o iei, din 2006 este formula (corect). Lapte praf, pardon formula? Doamne, daca nu alaptezi nu ai rezolvat nimic! Daca alaptezi pana la doi ani (ca mine, de ex.) ii dai lapte stricat copilului. Daca tii prea mult copilul in brate il rasfeti.

Nu tii post? Nu duci copilul la balet, pian, germana, chitara, desen si karate? O sa fie un ratat.

Nu stii ce e aia Opi, nu ai 2 concedii /an, nu ai gustat ciresele la cinspe’ lei kilu’? Esti un loser.

Mame care stau  24 de ore la coada la inscrierea la cresa, apoi se cearta pe feisbuc.

Parlamentarii au strambat din nas pentru marirea  alocatiei copiilor la 84 de lei, dar nu au clipit la indemnizatii de 1500 lei pentru bunastarea lor.

Platim nu-stiu-exact-cate milioane de euro pentru o catedrala. Oameni buni… mor copiii cu zilele in spitale, nu avem gradinite si scoli suficiente. Cand o sa ne trezim? Cand?

Si as mai putea continua. Mult si bine. Nu mai zic nimic, iar imi sare bazdacul* .

Eu am impresia ca lumea o ia razna. Cateodata am impresia ca si eu o iau razna. Sau ca lumea e cu susul in jos.

Dar speranta moare ultima, dupa cum spuneam si aici.

*BÂZDẤC, bâzdâcuri, s. n. (Fam.) Toană1, capriciu, hachiță. ◊ Expr. A-i sări (cuiva) bâzdâcul = a se supăra. – Et. nec. cf DEX.

Foto

4 gânduri despre „Lumea o ia razna…”

  1. I-am zis prietenei mele care va naste si isi va creste copilul in Suedia ca e mega-norocoasa. Tocmai pentru ca nu va avea parte de toate acestea. Cand vizualizez un viitor copil in viata mea, ma ia groaza cand ma gandesc ca toata lumea se va simti obligata sa isi dea cu parerea ca ceea ce fac e gresit :)))
    Respira, respira si ignora!
    http://toodear.ro

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

