nominalizare, premiu, sfaturi

Nominalizare Liebster Award.

liebster award

Trebuie sa recunosc – pana acum nu am avut habar de acest premiu sau de existenta lui.

Cu bucurie in suflet va spun ca am fost nominalizata la acest premiu. Multumesc din suflet Too Dear aka Teodora! If you’re into fashion check out her blog. E fain, colorat, vesel si plin de informatii!

Liebster Award – discover new blogs este un fel de leapsa intre bloggerii incepatori, so to speak. Poti aprecia un alt blogger mic (sub 500 followers) in acest mod placut. Cred ca este o chestie faina de tot!

Setul de reguli este cel de mai jos:

Multumeste persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul catre blogul ei în postare.

Raspunde la toate intrebarile primite
Nominalizeaza 11 bloggeri care au sub 500 de followers
Formuleaza 11 întrebări pentru cei nominalizati de tine
Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine
Trimite-le nominalizatilor un link la postarea in care i-ai numit, for information

OCD*-ul din mine se cutremura. De ce 11 si nu 10?
*OCD – obsessive-compulsive disorder.

Aici sunt intrebarile primite si raspunsurile mele.

In final si cele 11 intrebari:

1. Ce te-a determinat sa iti denumesti blogul astfel?

Pfuai, nu a fost simplu deloc. Stiam ca vreau cuvantul mama, neaparat. Ma defineste aproape in totalitate. Curioasa, in schimb, a venit foarte greu. Sunt curioasa din fire, dar nu in sensul de bagareata. Imi place sa fiu o mama…informata! 🙂

2. Care este postarea de pe blog de care esti cea mai mandra si de ce?

De toate postarile sunt mandra. Scriu ceea ce gandesc si ceea ce sunt eu. Totusi postarea asta a fost foarte bine primita.

3. Ce dificultati ai intampinat in activitatea de blogging?

Dificultatea asta o intampina, cred eu conform statisticilor citite, majoritatea bloggerilor incepatori: chiar daca sunt zeci de vizualizari, comentariile sunt foarte putine. Chiar mi-ar placea sa aflu parerea cititorilor mei.

4. Care este blogul tau preferat din Romania si de ce?

Nu ma pot rezuma la unul. Imi place Ana Morodan (fashion icon), Printesa Urbana (parenting), Dana Rogoz (diverse), Chez Mazilique (foodie addict), Chicineta (uber funny). Mai sunt multe dar acestea le urmaresc aproape zilnic.

5. Daca ai o zi cu adevarat proasta, care este lucrul care ti-o poate imbunatati?

O ciocolata cu siguranta. Dar cum am renuntat (am adoptat un program detox), ma bazez pe feelingul din acel moment. Sotul meu este prima alegere, oricare ar fi natura problemei. You’re still my #1, babe!

6. Care iti este motivatia pentru a te ridica din pat dimineata?

Nu vreau sa analizez situatia psihologico-emotional. In timpul saptamanii plec la job, ca tot omul contribuabil la vistieria tarii. In weeeknd imi place sa le pregatesc micul dejun somnorosilor mei!

7. Care este activitatea ta preferata la prima ora a diminetii?

Imbratisarile cu piciul meu. Doar noi doi ne trezim aproape in acelasi timp, deci profitam la maxim de situatie.

8. De ce tendinta actuala a modei nu reusesti sa te saturi?

Blugii.

9. Care este culoarea ta preferata pentru haine?

Negru. Stiu ca e o non-culoare, dar asta e!

10. O pasiune de-a ta, care sa nu fie inclusa in tematica blogului.

Sotul meu :)!

11. Dulce sau sarat?

Dulce, clar!

Aici sunt si blogurile nominzalizate de mine:

  1.  Cookies with Caharacter
  2. Cést moi, Alina!
  3. Jurnal de Belgia
  4. Aventuri in Ouzoland
  5. Un elefant, se legana….
  6. Visator prin lume
  7. Kate’s blog!
  8. lumea adam(a)ica
  9. Nothing Important
  10. O zeama de cuvinte
  11. Full of beauties

Dragi nominalizati, daca sunteti mai presus de reguli, sa-mi fie cu iertare. Daca nu….intrebarile mele:

  1. Completeaza „Daca…..”
  2. De ce blogging? ( e un cliche, dar raspunsul e important pentru mine)
  3. Ce asteptari ai de la blogul tau pe termen scurt/lung?
  4. Ce lipseste blogului tau/al meu?
  5. Cine/ce te inspira?
  6. Ce carte imi recomanzi?
  7. Daca fericirea ar fi o moneda de schimb, cat de bogat ai fi?
  8. Ce ti-ai dori sa faci si nu ai facut pana acum?
  9. Ce inseamna pentru tine sarea &piperul in materie de blogging?
  10. Impartaseste cea mai buna gluma auzita din ultimul timp?
  11. Mancarea preferata este……

Spor!

Your Liebster award nominated, Ana!

Foto

4 thoughts on “Nominalizare Liebster Award.”

  1. Multumesc pentru nominalizare, esti tare draguta!!! Pentru ca am una mai veche, uite: https://gainile.wordpress.com/2013/04/05/liebster-award/
    Mi-am citit raspunsurile de atunci si inca rezonez 100% cu ele.
    Am sa-ti raspund doar la intrebari, daca e ok 🙂

    1. Completeaza „Daca…..”
    Daca nu e comunicare de ambele parti, nu e nimic 🙂

    2. De ce blogging? ( e un cliche, dar raspunsul e important pentru mine)
    E anger management pentru mine si imi plac amintirile, din cand in cand revin si ma uit cum gandeam acum cativa ani. Un fel de jurnal, ceva mai public 🙂

    3. Ce asteptari ai de la blogul tau pe termen scurt/lung?
    Sa stea acolo cuminte si sa ma astepte intotdeauna sa vars ce am pe suflet sau orice aberatie care imi trece prin cap la ora aia 🙂

    4. Ce lipseste blogului tau/al meu?
    Mai nou, pun mai putine chestii personale pentru ca mi s-a mai intamplat sa intre unii-altii cu bocancii pe acolo si m-a durut.

    5. Cine/ce te inspira?
    Absolut tot ce e in jurul meu, tot ce mi se intampla. Nu pot scrie intotdeauna despre tot, dar cineva mi-a spus odata la modul peiorativ „toata viata ta e un sir de momente Kodak” dar eu am luat-o de buna, chiar asa e 🙂

    6. Ce carte imi recomanzi?
    Ar fi ele tare multe. Daca ar fi sa aleg doar una… mi-ar fi tare greu. Malevil (Robert Merle), ca mi-a influentat tare copilaria 🙂

    7. Daca fericirea ar fi o moneda de schimb, cat de bogat ai fi?
    Cea mai bogata. Nici macar nu merit sa fiu atat de bogata, zau 🙂

    8. Ce ti-ai dori sa faci si nu ai facut pana acum?
    Sa vad mai mult din lumea asta frumoasa, impreuna cu ai mei.

    9. Ce inseamna pentru tine sarea &piperul in materie de blogging?
    Umorul. Si auto-ironia, fina.

    10. Impartaseste cea mai buna gluma auzita din ultimul timp?
    Din pacate toate glumele pe care le aud in ultima vreme sunt cele auzite de la copii, asa ca:
    „What do you call a toothless bear? A Gummi Bear” 😀

    11. Mancarea preferata este……
    Orice fel de salata 🙂

    Multumesc mult, te pup!!!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Inca o nominalizare la Liebster ma bucura la fel ca prima. hai sa vedem ce mi-a pregatit Ganduri de primavara. Here it goes….
    1. Cine este modelul tău de viață?
    In principiu Tata. Multe persoane din viata mea au avut sau mai au inca un impact aspupra mea.

    2. Care este forma ta preferată de artă și de ce?
    Muzica si teatrul. Muzica = libertate. Teatrul = am vrut sa dau la actorie. Am si jucat in cateva piese. 🙂

    3. Cum ar fi locul tău de muncă ideal?
    Exista asa ceva? Cand am sa il gasesc, am sa te anunt!

    4. Care este cea mai mare bucurie pe care ți-a adus-o blogul tău?
    Interactiunea cu alte persoane din blogosfera. Cliche, dar asta este. Pentru recunoastere mai am muuuult de munca.

    5. Vacanță la mare, la munte sau vizitând noi orașe?
    As prefera cate un pic din fiecare. Daca ar fi sa aleg strict pentru mine, as vizita non-stop.

    6. Ce rol are muzica în viața ta?
    Ascult muzica in fiecare zi, deci…..

    7. Îți amintești vreo carte citită care te-a marcat puternic?
    Fiecare carte citita ma marcheaza intr-un anume fel. Cea la care am si plans ( na’ ca m-am dat de gol) a fost „Oscar et la Dame rose” de E. E Schmitt.

    8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?
    Sotul meu.

    9. Poezie sau proză?
    Ambele, depinde doar de stare.

    10. Dacă crezi în Dumnezeu, îți place să vorbești despre credința ta sau preferi să o păstrezi privată?
    Privat please!

    11. Care crezi că ar fi primul cuvânt care le-ar veni în minte prietenilor tăi cu privire la tine?
    Depinde pe cine intrebi :). Cei mai mai multi ar spune MAMA.

    Apreciază

Lasă un răspuns

