concediu, Iubire, Noi, vara

Ce bine ca ne-ai ales!

Acum 2 ani ne-am intalnit. Cand l-am vazut prima data am stiut ca o sa il iubesc pana la infinit si inapoi. Era voinic, perfect, catifelat, pofticios si mai presus de toate al meu, al nostru. De 2 ani suntem 4, si ce bine e!

Nici acum nu realizez cand au trecut deja 2 ani. In acesti 2 ani, noi toti, am crescut odata cu el. E perfect, zambaret, pofticios, hazliu, incapatanat, cald, pufos si moale. Ii place sa o necajeasca pe Sofia (celalalt infinit, cu rochie si zulufi), sa imprastie masinutele si adora motocicletele. Nu suporta tricourile cu nasturi si e dependent de imbratisari.

Acum zilele sunt lungi si anii trec repede. Nu stiu cum as mai putea trai fara ei! Mii de zambete, sute de lacrimi si suspine, mii de imbratisari si pupici pe nasuc. Si in plus nu e atat de greu pe cat am crezut. E fain, e tare fain!

Mai jos suntem noi. Incantati de cunostinta. 🙂

20150625_171108

IMAG3281

IMAG2817

Foto

4 thoughts on “Ce bine ca ne-ai ales!”

Lasă un răspuns

