cosmar, Eu, lacrimi

Doar un vis.

Plangeam. Mult si tare.

Stii senzatia aia cand te doare inima de nu mai poti? Te arde gatul si pieptul si nu mai poti face nimic? Doar sa plangi in continuare, sperand ca exista un robinet al lacrimilor. Al meu s-a oprit cand m-am trezit. Cuiva i s-a facut mila de mine si m-a trezit din somn.

Bine ca a fost doar un vis. Urat. Un cosmar pe care as vrea sa-l uit, sa il trimit in cele mai indepartate unghere, sa se puna mult praf pe el. Dupa ce m-am trezit, am inceput sa plang de-a binelea. Omul ma tine in brate, fara sa intrebe nimic. Ma lasa sa ma descarc. Dupa cateva minute imi spune calm „A fost doar un vis”. Asa si este.

A fost un vis urat care inca ma urmareste. Am nevoie de timp sa uit de el. Inima mea inca plange. Dar am trei medicamente acasa care ma asteapta. Ma vor lua in brate iar si iar si atunci voi sti ca totul va fi bine.

Pace in suflete va doresc,

Ana

Foto

Etichetat

4 thoughts on “Doar un vis.”

  1. Sper sa nu arunci cu rosii stricate in mine dupa ce vei citi comentariul 🙂 In vise vorbeste subconstientul si foarte probabil daca te-ai trezit atat de afectata emotional, inseamna ca este vorba de o frica, o apasare, un stres, un lucru care te preocupa foarte tare. Asa ca visul acesta poate fi un semnal bun, care te va ajuta sa iti linistesti o anumita preocupare care nu iti da pace. Iti doresc multa liniste!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

