Diverse

Manichiura horror aka bubble nails

Mie imi place sa am unghile facute cu oja. V-am mai spus asta si aici. Nimic nou sub soare.

Pana zilele astea. Am tot vazut pe internet  noul trend vechi* in materie de manichiura. Cred ca e mai simplu sa va arat. Nici nu stiu ce sa zic.

*am facut niste sapaturi si acest trend ar fi aparut in 2009.

Adica mint, stiu exact ce am sa va zic. Sunt oribile. Aceste „curve nails”, „bubble nails”, „hump nails” sau cum se numesc sunt horror.

Na ca trebuia sa va spun si asta! Acum pot sa ma intorc la sucurile mele detox.

Remember girls, less is more!

Xoxo, Ana (I think is the detox speaking)

Foto si Foto

PS: Abia astept parerile vostre fetelor!

5 thoughts on “Manichiura horror aka bubble nails”

Lasă un răspuns

