carte de colorat, creioane, Joaca, Noi

Cand ai colorat ultima data?

Nu tin minte daca imi placea sa desenez cand eram mica. Pur si simplu nu tin minte. Nu am o amintire vie in acest sens.

In schimb m-am asigurat ca ai mei copii o sa primeasca, la un moment dat, desenele lor din copilarie. Si ce faine sunt! Sofie ne-a desenat pe toti plus un catel, „pentru cand ne mutam la casa”, a zis. In plus mi-a facut pedichiura in culorile steagului Romaniei. De unde s-a gandit la asta….only God knows!! Piciul adora sa se murdareasca atunci cand picteaza picteze. Cu guase, nu acuarele, sa ne intelegem! Acum un lucru este clar, ne place sa coloram, pictam, murdarim :). Ieri  copiii au desenat cu creta pe jos, in hol. Ce sa faci daca afara ploua?

Mie imi place Pinterest, mult. Ma uit la retete, DIY. Acolo am vazut prima data fise de colorat pentru…adulti. Am ramas cu gura cascata. Mai apoi am dat print la o foaie, va spun eu ca nu e usor deloc! Am vazut si unele gata colorate. Minunate! Poti sa te joci cum vrei: culori calde, in degrade, neon, minimalist, cum vrei tu. Trebuie doar sa ai rabdare. Daca nu ai, o sa ai dupa ce te prinde acest trend. Am citit pe blogul Andrei ca ar fi o carte de colorat pentru adulti. Una mai cu mot. De fapt sunt mai multe, dar cele de Johanna Basford au tot mai mare cautare. Eu cumpar carti 99% on-line de aici. Cartea de colorat si de activitati antistres este la reducere acum , tot ce trebuie sa faci este sa imprumuti creioanele copiilor si go for it! Grija mare la creioane, e nevoie de unele de calitate! Sofie a primit niste creioane ieftine, chinezesti, luate de mama mea. Excelente! Din pacate nu am retinut nici firma, nici ambalajul!

Asta poate fi una din activitatile de recreere, relaxare, antistres benefice pentru adulti. In plus poti sa ai setul tau de creioane colorate si o ascutitoare haioasa. Acum sunt curioasa cine are timp si cine ar decide sa-si aloce timpul liber desenatului? Eu cred ca am sa incerc o foaie, cand termin a sa v-o arat. Cross my heart!

Si voi, ce faceti in timpul liber?

Ana

Foto

Lasă un răspuns

