frig, haine

Plangi de parca te-ai nascut dezbracat….

Later edit: Ieri(13.10.2015) am reusit sa plecam de acasa fara urletele si crizele piciului. Este adevarat ca a luat fasul geaca fara sa accepte sa o inchid, daaar este o victorie! Incet, incet pana vine caldura poate ia si o caciula .:) Apoi here we go again cu tricourile!

Oricum am observat ca este DOAR o chestie de adaptare. Nu am neglijat starea copilului. Am luat-o logic: plange, e inca in casa, e imbracat, deci transpira. Asa incalzit singurul lucru este saaaa…. se dezbrace. Sau cum face al meu sa tipe/urle si altele care mai de care. In fine, cu muuuulta rabdare cred ca reusim.

Apropo, stiti de unde mai pot cumpara niste rabdare…cred a scazut stocul !

Anna

Trouble in paradise. Sa va povestesc?

Pe scurt: piciulica nu vrea sa se imbrace cu haine adecvate anotimpului. Si aici nici macar nu includ o caciulita!!! Frate, zici ca ii pui ceara firebinte pe el: trage, urla, plange, tipa. Un scandal de proportii de absolut fiecare data. La fel e si cu incaltamintea, dar acolo na, il tin in brate vreo trei zile si ii trece. Dar la haine, nu si nu!

Mai copile, vreau doar sa nu racesti, sa nu iti fie frig! Am inteles, la 17 grade erai in tricou, dar mai lasa-ma! Este FRIG afara. Nu iti dau nici sacouri de adulti, nici camasi fistichii, nici stramte. Nici gand. Haine de si pentru copii, comode, blande cu pielicica ta perfecta.

Am incercat aproape toate metodele posibile: cu binisorul, cu discutie categorica (bla-bla-bla), cu mita (yeah, I know). Nimic nu functioneaza. Trebuie sa razbat doar nu o sa tin copilul in casa pan’la vara!!! Sofie, satula de atata plans si scandal cand iesim afara, i-a spus „asa plangi de parca te-ai nascut dezbracat”. 🙂

Dragile mele, am nevoie de ajutorul vostru! Sunt extrem de curioasa  cum ati depasit astfel de situatii?

Foto

3 thoughts on “Plangi de parca te-ai nascut dezbracat….”

Lasă un răspuns

