nostalgie

Vechi vs nou

Timpul trece pe langa noi. Suntem datori sa lasam ceva in urma. Despre asta am mai discutat.

Pana sa am copii nu aveam o axa a timpului. Stiam pur si simplu ca acum este 2007, urmeaza 2008 si tot asa. Eventual faceam planuri pentru concediu sau nu stiu ce revelion. Acum am doua axe: una de 5 ani , alta de 2. Pe langa asta am si fire albe, piele mai aspra, riduri cute fine pe fata. Acum nu mai planific revelioane si petreceri. Acum traiesc fiecare zi cat pot de mult. Cateodata as vrea sa mai am ore la dispozitie, in alte zile abia astept sa pun capul jos pe perna.

Am gasit cateva poze cu mine cand eram…fara griji. Imi place sa imi aduc aminte de tata mai puternic, de mama mai sanatoasa, de bunica mea cu ochi albastri si bunicul meu, cel care imi aducea in fiecare dimineata covasit proaspat. Imi place sa ii revad asa. Apoi plonjez in realitate. Nici asta nu este rea, doar mai…batrana. Ma uit la pozele copiilor mei cand erau pufosi,roz, balosi, ca niste sarmalute. Parca au trecut 10 ani. Zambesc vazandu-i cum se joaca, ii iau pe rand si ma afund in pielea lor perfecta. Acolo si exact asa as vrea sa raman pentru eternitate. E asa de bine, si cald, si liniste. Apoi le aud chicotele si le dau drumul. Ochii lor rad, ai mei plang. Tocmai de aceea pastrez multe amintiri palpabile din copilaria lor. As vrea sa se uite si ei peste ani, asa cum o fac eu acum. E tare bine si linistitor!

Cand v-ati uitat ultima data la poze mai vechi? Care a fost primul lucru la care v-ati gandit atunci? Pana atunci, melodia zilei:

Numai zile pline de fericire,

Ana-cea-nostalgica

Foto

2 thoughts on “Vechi vs nou”

  1. Primul gand a fost „ce de fara griji eram… si ce tanara… de ce nu m-am bucurat mai mult de zilele alea???” Intre timp mi-am dat seama ca sunt chestii pe care trebuie sa le faci la timpul potrivit si sa nu tot astepti, sa traiesti in viitor adica. Pacat ca am realizat asta la 34 de ani si nu la 24… dar stii cum e, pana la urma niciodata nu-i prea tarziu!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

