Bancuri, Umor

Un zambet nu costa nimic.

Un tip se plange la serviciu ca de la fereastra lui se vede camera in care se dezbraca fetele, din care cauza nu poate trai si lucra normal.Vine comisia, priveste pe fereastra si nu vede nimic.
I se spune tipului:
– Pai nu se vede nimic!
– Dar ia urcati pe dulap!

Laughing at a joke

Doua blonde: prima o întreaba pe cea de-a doua: – Auzi fato, care crezi tu ca e mai departe: Luna sau Londra? – Fata dar proasta mai eşti, vezi tu Londra de aici?

Intrebare: – Ce e negru, are trei picioare si o coada?
Raspuns: – Un pian cu coada!

Intrebare: – Cum poti sa impiedici o camila, sa treaca prin urechile acului?Raspuns: – O innozi la coada!

La politie:

Deci, hotul v-a furat cerceii, bratara de aur si lantisorul de la gat?

Da, domnule politist.

Si de ce nu ati strigat dupa ajutor?

Riscam ca hotul sa-mi vada si dintii de aur…

Dragul meu iti amintesti, toamna trecuta cand ai fost la pescuit?
– Da.
– A sunat stiuca sa-ti spuna ca e insarcinata.

Conform statisticilor 93 % din oameni cand spala vasele, se gandesc:
sa-mi bag picioarele, mai e si tigaia!

Doi politisti discuta:
– De ce iti pui copilul sa doarma pe dulap?
– Data trecuta a căzut din pat si n-am auzit.

– De ce n-au romanii caracter si bun-simt ?
– Fiindca romanii au talent.

M-a sunat soacra-mea aseara panicata:
-„Cristi nu stiu ce sa fac, a cazut curentul si din bucatarie vine un miros puternic de gaz”
-„Calmeaza-te” i-am zis ” aprinde o lumanare si intra in bucatarie, hai ca stau la telefon….”

Recunosc, imi place o gluma buna spusa la momentul potrivit! La fel de bine recunosc ca nu retin bancurile/glumele absolut deloc.

Astept glume bune, musai scurte!

Ana 🙂

Sursa 

6 thoughts on “Un zambet nu costa nimic.”

  1. Si eu sunt un public foarte bun pentru bancuri, cum le uit aproape pe toate si ma amuza de fiecare data. Stiu doar vreo doua-trei, iar preferatul meu este acesta:
    Un tip merge cu masina pe autostrada 57 si asculta radioul. La un moment dat, la radio, crainica anunta: – Pe autostrada 57, un nebun merge pe contrasens. Tipul foarte enervat:- Care unul? Sunt sute!!!
    Weekend frumos!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Am eu un banc pe care mi-l spunea mama in copilarie si pe care am jurat ca n-am sa i-l spun fetei mele:

    O broasca merge prin desert, poc primeste un pumn in cap. Se uita broasca… In fata, in spate, in sus, in jos…. Nimic. Mai face broasca un pas in desert, poc una in cap. Si tot asa pana moare interlocutorul de nervi. Oribil:))) ma enerva la maxim:))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

