Copiii mei

Tantrumuri si solutii.

Aseara dupa o portie de tantrumuri* colorate, incercam sa ma reconectez cu Sofia. Dupa ce s-a linistit am luat-o in brate si am inceput discutiile. Cand nu vrea sa vorbeasca despre ce vreau eu, Sofia schimba subiectul la fel de subtil ca o camila in tutu roz pe stadion.
Girl thinking
Here it goes:
-Mami, eu vreau un frate mai mare. Vreau sa fiu eu sora mica!
-Pai, nu cred ca se mai poate, Sof!
-Vreau si eeeeu un frate mai maaare!
-Si cum crezi ca as putea sa iti ofer eu un frate mai mare? (de ce frate si nu sora, nu am intrebat)
-Uite, faci repede un bebe si ii dai mai mult de mancare. Asa creste mai mare. Ce zici?
-Imi pare rau dar chiar nu se poate. Ce zici de un fratior mai mic, asa ca Victor?!
-Bine, daca nu se poate las-o asa!

Pam, pam!

Apoi am plecat sa facem un ceai. Ce bine ne intelegem noi!

*tantrum = acces de furie/criza unui copil

Foto

Ana

Lasă un răspuns

