Copii

Doua zane.

Intr-o zi de vineri, cu speranta unui weekend linistit in fata, in cateva secunde dupa ce am intrat pe usa, ma cuprinde panica.

-Mami, zice Sof, mi se misca 2 dinti!!! Yeeeeee….

-Copila, cred ca glumesti. Azi dimineata erau acolo tari si mari.

-Nu mami, acuuuum se misca, vreeeeei sa vezi?

Ma spal pe maini, pun mana si eu pe un incisiv (cred ca mi-era deja teama ca are dreptate) si surprizaaaa….nu se misca, Mai Sofie, nu se misca nimic.Te-ai lovit la gurita?

Tooth Fairy

-Nuu, nu pe ala mami, pe astia. Soc si groaza! Se misca…AMANDOI! Tare.

In 2 secunde sunam deja la cabinetul stomatologic. Am prins loc liber si am ajuns in 20 minute. O zana-om prietenoasa, rabdatoare si extrem de blanda i-a prezentat, dupa o degustare de gel de cirese (pentru amortirea locului), Sofiei mele dintisorul de lapte: mic, alb, perfect. Experienta a fost una ok pentru Sofie, ea fiind obisnuita cu medicul stomatolog. E drept doar pentru verificari si sigilare de meselute, chestii simple. Sofie nu are nici o carie sau probleme cu dantura.

Seara am pregatit dintisorul intr-o cutie speciala-speciala. Sofie si-a pus dintisorul norocos intr-o cutie magica – cutiuta de la un ou cu surprize. Hop in pat si cu rabdare pana dimineata, cand verificam daca a venit Zana Maseluta. Dimineata urmatoare, la ora 7:00 era la mine in pat cu 7 lei. Era extrem de incantata ca nu a primit 1 leu. Asa era povestea. Dar pesemne ca Zana Maseluta a vazut ca era un dintisor intr-o cutie magica…..

Dragilor, nu eram pregatita psihic pentru asemnea schimbare. Am auzit si alte cazuri, dar credeam ca o sa facem cunostinta cu Zana Maseluta abia la inceput de … hai sa zic clasa pregatitoare! Ei na, nu mai este cum era o data. Totul, inclusiv schimbatul dintilor, este mai devreme. Sora mea, profesoara, imi spune „asta inseamna ca este pregatita pentru scoala”. Ete na! Fix, pix, troca, poca!

Si uite asa, cu o lacrima in ochi (sau 10, who’s counting) m-am uitat la printesa-detectiv. E tot mai mare. Realizez asta in fiecare an, cand mergem sa luam alti pantaloni, alte bluze, alta incaltaminte. Dar niciodata nu simteam ce am simitit atunci cand ii strangeam mana-i micuta in timp ce ea astepta cuminte pe scaunul roz al zanei-om. Copilul meu creste. Frumos, as adauga eu.

2 zile, 2 Zane. Nu e rau deloc, nu-i asa?

Cu a fost experienta voastra cu zane de tot felul?

Ana

Foto

3 thoughts on “Doua zane.”

    1. Trebuia scos. In spate se vedeau coltii celuilalt definitiv. La al doilea am asteptat dar Sofie nu a mai mancat nimic tare, deci nu a cazut. Tot asa l-am scos si pe al doilea „inculpat”. Eu ma bucur ca experienta a fost un a deosebit de blanda si interesanta!

      Apreciază

Lasă un răspuns

