Copii, Joaca

De-a magazinul.

Victor vrea sa ne jucam.
-Hai mami sa ne jucam de-a magazinul!
-Hai, zic.
Ii aranjez salteaua de neopren (daaaaaa) si continuam. Eu sunt cumparatorul el este, intotdeauna, vanzatorul.
-Buna ziua!
-Buna ziua, raspunde el mandru ca are magazin.
_Aveti paine!
-Nuuuuuuuu.
-Aveti lapte?
-Nuuuuuuuuuuuuuu.
-Apa aveti? intreb eu sperand la un raspuns afirmativ.
-Am avut……am baut-o eu!
-Buuuu, dar ce aveti de vanzare!
-Nimic de mancare, doar masini!
PAM-PAM.

Piciule, de 2 ani si 4 luni te iubesc pana la stele si inapoi!

Foto

Etichetat

2 thoughts on “De-a magazinul.”

Lasă un răspuns

