Hochland, Joaca, Mancare

Zambetele si mancarea (P)

A venit si frigul. Sincer nu il asteptam cu bratele deschise, dar asta este. Mai ales ca Victor se intelege de minune cu hainele groase !!!(am ramans cam in acelasi stadiu, exceptand faptul ca nu mai plange cand plecam de acasa)

Pentru noi, ca parinti, este o adevarata aventura sa tinem copiii ocupati IN CASA. Si incepem usor-usor cu ceva cartulii de colorat, dupa 10 minute artistii vor ceva mai interesant, deci trecem la pictat forme de ceramica. Si ele sunt mici-mici de pictam mai mult masa decat formele. Dupa o cearta  pentru guase, trecem la puzzle. Acolo e simplu: Sofia face, Victor desface. Dupa nici 10 minute, aud  „Mamiiii, eu cu ce sa ma mai joc, ca Victor nu ma lasa in pace”. Printre se mai aude „Hai Tzofie la joaca”. Si uite asa in zilele in care nu iesim afara ne jucam: cu masinute, cu creta (da, in casa), cu magneti, cu papusi fashioniste, cu puzzle, cu motociclete si ATV-uri, cu baloane sau agrafe cu sclipici.

O provocare este sa ii aduc la masa, bineinteles in timp ce se joaca. Apropo de mancare si joaca, am primit spre testare Noul Hochland Tartino. De cei de la Hochland ati mai auzit, sunt sigura! Tartino este cel mai nou produs al lor.

Branza tartinabila Hochland Tartino este preparata din ingrediente naturale si are un ambalaj inovator si jucaus. O puteti gasi in trei sortimente, cu Rosii, Spanac si Natur. Joaca intervine atunci cand vrei sa faci sandwich-uri interesante cu branza Tartino. Stelute, trifoi sau spaghetti, toate pot inviora sandwich-urile cat ai zice….Tartino!

Eu sunt fan branza. As manca branza si cu…branza. In schimb nu sunt fan branza topita, sau tartinabila. Am gustat si eu ( daca este vorba de un produs nou, intai gust eu apoi dau si copiilor, la fel procedez  cu mancarea si medicamentele, dar asta este alta poveste)si pot sa spun ca este ok. Mie, personal imi place Tartino Natur si cel cu Rosii. Copiii nu sunt invatati cu branza tartinabila. Au gustat, dar nu a fost wow! Cel mai mult le-a placut ca au putut imbina mancatul cu distractia. Catva felii de paine, cele trei sortimente de Tartino, un cutit de unt (neascutit) si muuuulta imaginatie.

Iata ce am pregatit noi. Sof a venit cu ideea sa facem ornamente de Craciun.

IMAG4590
Mancam si ne distram

IMAG4580

Daca aveti de dat o petrecere cu multi copii cu Tartino imbini utilul cu placutul. Copiii se distreaza, apoi mananca „operele de arta”. Retele sunt limitate doar de imaginatie. Eu am ornat si omleta, am umplut si o rosie, am uns si o bagheta integrala, am facut si forme de sezon. Un lucru este cert : Tartino pune zambete in mancare.

Daca ceva pare suspect pe masa este semnul evident al iernii: zapda. Au fost afara, au luat zapada si i-au aratat cum sta treba cu distractia si branza tartinabila Tartino.

Eu vreau sa fac urmatoarea gustarica: Tartino Wrap. Am nevoie de Hochland Tartino Natur sau cu Rosii, niste tortilla wrap,  4-6 rosii cherry, cateva frunze de rucola si optional muschi file sau piept de pui tras la tigaie.

Peste tortilla intind Tartino Natur, pun repede puiul, rucola si rosiile taiate pe jumatate. Rulez cum pot mai bine sa nu scape nimic din tortilla si…pofta buna!

Mai multe despre produsele Hochland gasiti aici si aici.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Zambetele si mancarea (P)”

  1. Faine activitati!
    Eu nu am cumparat Holand cred ca niciodata – am insa norocul sa merg saptamanal la un fermier (laptaru Sebastian, haha) si face (mama lui cred) ceva combinatii tartinabile (branze de veci frecate cu verdeata si/fara unt). Nu rezista decat veo 2-3 zile ce iau dar e proaspat si aromat.
    In rest, noi iesim afara fie ploaie fie ninsoare, fie ger de la nastere incoace. Eu as urca pe pereti sa fiu ‘sechestrata’ in casa, sunt o plimbareatza, cand facuse varicela ma apucase depresia. Poate asta a contat si ca 5 ani nu a mai avut nevoie de niciun medicament?
    Cu imbracatul, pe la 2-3 ani era imposibil sa o imbrac (chiloti maxim), asa ca solutia e sa o imbrac cum pot si iesim asa; cand o iesit in tricou cu maneca scurta din bloc la -10 gr a ramas blocata, asa ca atunci a inteles ca asta e frigul si de aceea punem geaca. Caciuli, fulare, manusi, port eu.
    (fiica mea e suedeza – barza asta a ratat tzara: sta in chiloti pe balcon la 6 gr si ploaie, ca vrea sa faca baloane de sapun!!)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

