Craciun 2015, Noi

Un decembrie altfel.

Decembrie. Anul acesta a trecut atat de repede pentru mine incat nu imi vine sa cred ca mai am un pic si inchid portita pentru 2015.

Anul acesta mi-am propus sa fac tot felul de activitati pana de Craciun. Eu si ai mei, of course! Lista mea aleatorie:

  • Decoratiuni homemade. Am gasit o reteta si vreau sa o incerc anul acesta. Mi-am propus sa le arat copiilor un Craciun „altfel”. M-am ganditi la decoratiuni din aluat cu sare, portocale decorate, felii de portocala uscate, ghirlande din popcorn. Cam asa ar trebui sa arate. Imaginile sunt luate de pe Pinterest.

decoratiuni de Craciun din aluat

Salt Dough Fingerprint Snowman Ornament #Christmas Craft for kids to make! Great gift idea | CraftyMorning.com: DIY salt dough or cornstarch ornaments. and much more from www.thelovedhomeblog.com:

Orange and clove pomanders image Fork printed trees image

  • Felicitari pentru bunici si cine-mai-doreste. Sofia adora sa deseneze, iar piciul adora sa…faca ce face Sofie. Avem hartie, avem lipici, imaginatia nu ne lipseste deci o sa facem felicitari pentru familie. Cine doreste o felicitare facuta de noi trebuie sa imi trimita un mesaj si se rezolva.
  • Scrisorile pentru Mos Craciun. Anul acesta fiecare va face scrisoarea lui. Pe Victor il ajuta Sofie, bineinteles. Le punem in plic si la Posta cu ele!
  • Cake-pops. Le incercam. Daca primesc aprobare, va anunt. Daca aveti o reteta simpla si buna o astept. Anul trecut am vrut sa fac turta dulce, dar am renuntat (nu aveam ingredientele cheie). Poate anul acesta? Who knows?!!!
  • Colindatul. Anul acesta Sofia vrea neaparat sa mearga la colindat. Abia astept eu, daramite ea!
  • Mos Nicolae. Pe data de 5.12.2015 adoptam rolul de Mos Nicolae pentru copii proveniti din familii cu dificultati financiare din Sibiu. Daca vreti sa donati, aici aveti mai multe detalii.
  • Sibiu Magic Show. In perioada 11 – 13 decembrie 2015, Teatrul Gong deschide sezonul de magie. Spectacole pentru toate varstele vor incanta si uimi audienta.
  • Shoe Box 2015. Pentru ca am participat si anul trecut. Si anul acesta vrem sa o facem si mai bine :).
  • Om de zapada. Dar nu orice om de zpada, ci acel om de zapada. Cu fular, morcov, nasturi la purtator. Si copii fericiti in jurul lui.
  • Ziua mamei mele. Lume multa, mancare si mai multa.

Cu siguranta mai bifam si alte activitati. Voi ce planuri aveti pentru luna decembrie?

Ana

2 thoughts on “Un decembrie altfel.”

  1. Nu prea fac planuri, improvizez din mers. Dar sper sa improvizez frumos. 🙂 Si sa fiu destul de cuminte cat sa nu-mi aduca Mosul inca o nuielusa.Sau sa-mi aduca una fermecata, s-o folosesc in loc de sorcova si sa dau tuturor sanatate, liniste si armonie. Ei, nu chiar tuturor, unora le-as da numai cucuie. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

