Beauty, Craciun 2015

Cadouri pentru voi.

Later edit:

Aici este lista castigatorilor. Felicitari tuturor!

123

Adi Lazar, Ileana si Teodora astept un mail cu datele vostre de contact (adresa, telefon) pentru a putea trimite cadourile. Daca sunteti din Sibiu o sa le livrez personal :).

E perioada cadourilor. Mari, mici, parfumate, cu fundita, pretioase, de suflet, simbolice. Ma gandesc ca liste si listute ati  gasit peste tot: cum/cu ce sa te imbraci de sarbatori, idei de cadouri …peste tot.

Scurt pe 2? Am trei cadouri super simpatice, simple si utile, zic eu. Un fel de giveaway, daca vreti. Toate trei produsele sunt produse incercate de mine, le folosesc si sunt super incantata de ele. So, here it goes:

  • Set „Picioare ingrijite” sau happy feet cum imi place sa le zic.

  • Spray de descurcat cosite cu aroma minunata de mango. Si eu si Sofia il folosim. Ok, bine si Victor :). El il ia, fuge si pulverizeaza pe pletele-i blonde.

  • Lac de unghii Magic Effects, nuanta Pearl. Ador aceasta nuanta si textura. Esta atat de ….festivus! (festivus=Seinfeld, u know). Multumesc patka847 pentru poza minunata.

SAM_2345

Aceste cadouri de la Avon vor ajunge la trei dintre voi. Cum? E simplu. Sunt curioasa sa imi spuneti care a fost cel mai cel cadou primit ever! Si un like aici, pe pagina mea de feisbuc.

Aveti timp pana pe 22.12.2015. Castigatorii vor fi alesi prin random.org si vor fi anuntati aici pe blog si pe feisbuc in data de  23.12.2015.

Pam-pam.

cropped-logo_1892883_web.jpg

 

 

 

15 thoughts on “Cadouri pentru voi.”

  1. Sunt prima care comenteaza aici,asadar, sa vedem…Cel mai cel cadou ever?Acela a fost puiul meu, iubitul meu baietel.Atunci cand orice speranta palise, cand peste tot in juru-mi se auzea doar cuvantul „fiv” si toata lumea era sigura ca nu voi putea fi mama decat prin „fiv” , el a venit ! Fara sa mai sper, sa-l mai astept, sa ma mai gandesc la el.Eram inainte de nunta, coplesita de organizari si liste cu invitati, cu gandul la Thailanda si la luna noastra de miere, cand am aflat ca s-a prins.Dar am aflat la fel de socant ca orice cadou inedit.Mi-au spus intai ca este o tumoare, m-am socat, am plans si am crezut ca totul este sfarsit.Ulterior am aflat ca „tumoarea aceea” era de fapt lumina ochilor mei de astazi.Am plans iar, m-am socat si am urlat, insa de data asta de fericire si extaz. Orice altceva as mai primi cadou in viata asta,de atunci incoace si pe viitor, nimic nu se compara cu cel mai cel si cel mai fain cadou ce mi l-a darut viata atunci !

    Apreciat de 3 persoane

  2. Pana acum trei ani, nu sarbatorisem niciodata Valentine’s Day, dar my better half a spus ca el isi doreste sa imi faca un cadou, chiar daca nu va primi nimic in schimb. Seara, a venit si m-a luat de la munca si mi-a dat un trandafir alb. Pe la jumatatea drumului, m-a pus sa scotocesc in torpedou, unde am gasit o cutie de Raffaello si un trandafir rosu. Cand am ajuns in fata casei, a deschis portbagajul si a scos o cutie si un al treilea trandafir, galben, despre care mi-a spus ca simbolizeaza gelozia lui fata de cadoul principal. In cutie se afla o pereche de ghete, despre care spusesem ca m-am indragostit :)) Mi-a placut enorm de mult cadoul, pentru ca a fost ca o poveste.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

