Eu

Ultima zi din an.

Este ultima zi din an. Stiai asta cu siguranta:). Probabil ca inca mai pregatesti platouri cu aperitive, pestele, urmeaza sa pui sampania la rece. Sau ….iti faci unghiile cu rosu, verifici rochia in care o sa stralucesti la petrecerea de Revelion. Sau…nimic din toate astea.

Anul 2015 a fost un an plin. Poate tocmai de aceea imi pare ca a trecut extrem de repede. Sunt recunoscatoare pentru tot ce am. Am invatat sa apreciez ce am ..pana mai am! Am invatat sa prioritize, sa iert, sa fiu mai buna si mai intelegatoare. Mi-am data seama ca imi plac tatuajele. Am redescoperit lumea cartilor de tot felul. Am cunoscut oameni frumosi. Invat sa ascult mai mult si sa vorbesc mai putin, invat sa ma iert si sa ma accept asa cum sunt. Incerc sa fiu cat mai aproape de cei dragi, incerc sa cresc blogul si eu o data cu el.

Incerc sa fiu mai mult….acolo, cu ei, cu ai mei -Adi, Sofia si Victor. Ei sunt TOTUL meu. Sper ca in 2016 sa fim sanatosi. Atat. Avem planuri multe: mici, mari, colorate, enervante, romantice. Unele o sa ne iasa, altele nu. Important este ca suntem impreuna.

Un 2016 plin de iubire, intelegere si rabdare. Iar daca aveti chef de ganduri crosetate de o mama curioasa va astept cu drag.

Fireworks, 2016, New Year'S Eve

 

cropped-logo_1892883_web.jpg

Foto

 

 

 

 

8 thoughts on “Ultima zi din an.”

Lasă un răspuns

