Copiii mei

Cel mai bun medicament.

Fii-mia isi suge degetul. Fii-miu prin urmare e tot cu degetele in gura. Nu le suge, dar e pe acolo.

Ieri, cand am ajuns acasa dupa o zi destul de agitata, trag aer in piept si incep toata polologhia posibila despre degetele, unghii, bacterii si microbi. La care piciul ma priveste senin si-mi spune:

-Mami, te iubesc! Ma ia in brate si ma strange puternic cu bratele lui pufoase si perfecte. Doi ochi mari ma privesc, mai vin alti doi ochi si mai albastri. Se uita la mine de parca as fi un univers intreg. Sunt a lor cu totul. M-am lasat cufundata in bratele lor. Doar noi.

Eu cu un zambet larg pe fata,copiii molfaind degetele.

That’s amore.

Foto

Ana

 

3 gânduri despre „Cel mai bun medicament.”

Lasă un răspuns

