SuperBlog

Suveniruri cu suflet de roman.

Rasfoiesc albumul cu poze. Mai uit la fiecare poza in parte de parca ar fi vie. Inchid ochii si imi aduc aminte fragmente din vacantele enuntate de poze. Imi place sa calatoresc. Imi place sa descopar, sa cunosc, sa gust, sa traiesc, sa ma emotionez.

Daca Proust avea o madlena, eu am suvenirurile mele. Am magneti (cine nu are?), bijuterii, CD-uri cu muzica, retete scrise pe un servetel, tricouri chiar si un breloc. Nu imi place sa cumpar suveniruri de tot felul. Sunt genul care cerceteaza, masoara, verifica si apoi iau ceva util, de dimensiuni medii, cu design modern si contemporan,  usor de transportat si neaparat cu specific.

Exact la fel procedez si atunci cand trebuie sa ofer un cadou cuiva drag venit din alta tara. Faptul ca traiesc intr-un oras minunat, Sibiu, ma face sa par un supererou. Cine nu a aflat de Podul Minciunilor, Casa Calfelor, Piata Mare, Turnul Sfatului sau Pasajul Scarilor? Tocmai din aceasta cauza, stau bine si ma gandesc inainte sa ofer un cadou-simbol.

ArtCraft
Foto

 

In ceea ce priveste alegerea cadoului sunt foarte subiectiva. Imi place sa ma duc la targuri si nu prea. Imi place sa cumpar online si nu prea. Am timp si nu prea. Acum sunt mai relaxata, am gasit un prieten de nadejde. Cand vine vorba de produse romanesti, autenticitate ma gandesc la Art&Craft Design. Cand astept prieteni de-o viata la masa, vreau ca totul sa fie…romanesc. Asa imi place mie. Incepand cu jumari, tuica si terminand cu placinte si sirop de visine. Cadourile nu pot fi altfel, nu-i asa? Stiati ca ii puteti gasi pe cei de la Art&Craft si in Sibiu? Unde altundeva decat la…aeroport? E logic, oarecum nu-i asa? Dupa zona de control pasapoarte vedeti semnul lor.

O data ajunsi pe taramul lor, puteti rasufla usurati. Acolo gasiti produse autentice, articole personalizate, accesorii, produse  reprezentative pentru Romania. Pe scurt…arta cu suflet de roman.

Iata ce mi-a facut mie cu ochiul:

Foto
  • Ia cu broderie geometrica. (pentru mine)
  • Vaza albastra din ceramica de Corund.

Vestile bune continua. Daca nu aveti timp si rabdare sa cautati in magazin, puteti face cumparaturi si din magazinul lor online.

Daca as avea maini mestesugite mi-as face o brosa. Fie din ceramica, din argint sau tafta…le ador! Cine stie, poate data viitoare cand urc in avion am sa port cu mandrie o brosa cumparata de la Art&Craft Design.

 

 

Scris pentru SuperBlog 2016.

 

 

5 thoughts on “Suveniruri cu suflet de roman.”

Lasă un răspuns

