SuperBlog

O camera si doi copii.

Am o dambla. Noua-nouta. Se numeste camera copiilor si ma zgarie pe creier de vreo 6 luni. Caut idei, modele, culori, covoare, perdele, dulapuri, mochete, plinte, etc. Modificarea unei camere, fie ea si de copii, poate fi o provocare. Atat din punct de vedere finaciar cat si din punct de vedere estetic. Cand ai la dispozitie o camera si doi copii lucrurile se complica. Cand ai baiat si fata…gusturile sunt diferite, clar!

Faptul ca nu am constintele si aptitudinile unui interior designer nu ma impiedica sa realizez acest lucru. Ceea ce imi doresc este destul de simplu. Acum peretii sunt vopsiti in alb. Ca sunt desenati, nu mai conteaza! 🙂 Pentru viitor mi-as dori un tapet clasic, nu foarte incarcat si jucaus. Am gasit la Diego unul care mi-a facut cu ochiul.

Patul simplu de acum nu o sa mai functioneze in viitor. Am ales un pat supraetajat pentru copii pentru a eficientiza spatiul. Un pat simplu, robust, intr-o culoare neutra. Mi-ar placea alb, de exemplu. Dulapul, rafturile pentru jucarii si carti, biroul improvizat sunt alte provocari.

Ceea ce va face diferenta insa este covorul pentru copii. Acum e acum! Nu poate fi nici prea roz nici prea albastru. Trebuie sa fie undeva la mijloc. Intr-o zi rasfoiam un catalog online doar cu covoare marca Tulipo. Ceea ce am remacat este varietatea, explozia de culoare si modelele 3D obtinute prin tehnica de carving.  Cand am ajuns la covoarele pentru copii i-am chemat pe amandoi. Si uite asa cu doi copii in brate si un laptop, am inceput sa facem planuri, sa alegem, sa ne spunem parerea. Din „whaaa” si „wow” nu au iesit. Nu am ajuns la un punct comun, bineinteles. Daca ar fi putut si-ar fi luat din toate felurile. Mocheta actuala este achizitionata tot de la Diego acum 2 ani. Sofia a decretat: ramane mocheta „mea cea roz si frumoasa”.

Planul meu este pe maini bune. De la Diego am ales tapetul, covorul. Daca o sa aleg din nou mocheta (pare solutia cea mai buna, sincer) stiu ca o sa beneficiez de servicii complementare: consiliere profesionala, taiere gratuita la dimensiunea dorita, surfilare la pret promotional si pot savura chiar si o ceasca de cafea.:)

Sunt curioasa cum impartiti voi o camera la doi copii?

Foto

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

 

5 thoughts on “O camera si doi copii.”

  1. Cred că aș împărți camera pe jumate :)) lu unu i-aș pune un pat simplu, un dulap micuț pentru o singură persoană, și un ceva pentru jucării . Lu celălalt i-aș face exact la fel dar pe jumătatea cealaltă :)) Numai că ar diferi culorile 😀 ce n-ai mai văzut pereți vopsiți jumate o culoare jumate alta? Problema e când or crește …

    Apreciază

  2. Camera PENTRU copii trebuie să acorde libertate de mișcare și de …năzbâtii acestora. Culorile pastel, eventualele desene pe pereți sau tapete cu desene ce fac parte din universal lor, FARA televizor, sau acesta să fie functional după un program strict…sunt cerințe minimale. Bineănțeles că este loc pentru fantezia fiecărui părinte iubitor, adică responsabil.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

