SuperBlog

Sunt toata un ….Farmec!

„Exista unele lucruri frumoase care pastreaza mai multa stralucire cand raman imperfecte decat cand sunt desavarsite.” zicea  Francois de La Rochefoucauld.

Frumusetea este un lucru efemer. Cu toate acestea romancele sunt considerate femei frumoase. Care sa fie secretul frumusetii? Am intrebat cativa barbati si majoritatea  mi-au spus : genetica. Dragi barbati aveti dreptate si nu prea!

Frumusetea e in ochii privitorului, este subiectiva si aducatoarea de bucurie. Imi place cand fiica mea ma intreaba cum arata imbracata in camasa mea de matase. Intotdeauna ii spun ca e…frumoasa. Asa simt si asta vreau sa ii transmit. Frumusetea inseamna incredere in sine. Frumusetea este atunci cand te trezesti usor buimaca, cu parul ravasit sau cand iesi in oras, stiind ca arati de milioane.

Dupa 25 de ani se recomanda ingrijirea tenului si a pielii. Si pana atunci trebuie ingrijita, dar ritualul este mai..light!:) Prima mea crema de fata a fost Farmec. Primul demachiant a fost din aceeasi gama. Am testat si creme „de firma” dar nu am fost incantata, nici de pret, nici de promisiunile facute. Dupa acele cateva incercari am ramas fidela brandului romanesc Farmec. Deocamdata folosesc o crema hidratanta de zi si nelipsitul CC Cream Gerovital Hapiness cu extract de Caisa.

Foto

Pentru mine este important sa stiu ca ceea ce intra in contact cu pielea mea, extrem de sensibila, este ok din punct de vedere al ingredientelor. Aceste produse nu are parabeni, iar parfumul folosit este hipoalergenic.

Pentru a putea face cumparaturi online si pentru a afla noutatile puteti vizita site-ul Farmec, pagina de Facebook chiar si pe Youtube, Pinterest si Twitter. Asta da sociala media life! Site-ul este dragut, usor de accesat si de cautat.

Foto

Ceea ce vreau sa va spun este ca anul 2016 vine cu o noua gama de produse – Gerovital Plant cu ulei organic din floare de mac. Uleiul organic din flori de mac are avantajul de a proteja tenul si pielea de stresul urban. Am observat ca tot mai multe persoane devin alergice sau dezvolta anumite sensibilitati ale pielii. Ingredientul de baza din noua gama Gerovital Plant, uleiul din flori de mac, are efect calmant si de protectie. Este ideal in tratamenul cosmetic al tenurilor deshidratate si expuse stresului factorilor de mediu, prevenind iritarea, deshidratatrea, aparitia ridurilor si imbatranirea prematura a pielii. Bineinteles ca Farmec nu se dezmite: toate produsele din gama Gerovital Plant sunt hipoalergenice, nu contin parabeni sau conservanti.

De ceva timp observ un interes crescut al turistelor in ceea ce priveste gama Farmec. O data, intr-un magazin, am vazut o gramada de femei. Turiste dupa limba si port.Trecand pe langa ele am am observat cum au golit, la propriu, raftul cu cosmetice Farmec. De la creme si uleiuri pana la oja si geluri de dus.

Deci, dragi domni, o fi genetica de vina pentru frumusetea romancelor, dar zau ca si ele fac eforturi pentru a o intretine. Noroc ca avem cu ce! Iar in ceea ce ma priveste as putea spune ca sunt plina de ….farmec! Din cap pana-n picioare.

Sunt curioasa sa aflu ce produse folositi pentru a va mentine frumusetea pielii!

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

Ana-cea-plina-de-farmec.

1 thought on “Sunt toata un ….Farmec!”

Lasă un răspuns

