SuperBlog

It’s a jungle out there. Wear the right shoes!

Dupa ce X mi-a dat papucii, si nu la propriu, am ajuns acasa plina de lacrimi. Bobitele sarate se prelingeau pe obrajii purpurii. Printre suspine si lacrimi am deschis usa. Mi-am aruncat sandelele cat colo si m-am aruncat pe pat.

„Ce fac eu fara el? Cum o sa ma descurc zi de zi fara el? Cum o sa rezist fara el?” Simteam cu gatul imi arde. M-am ridicat si am plecat inspre bucatarie. Am luat o gura de apa rece si m-am intors in camera. Cu coltul ochiului mi-am vazut sandalele. Sandalele mele preferate. Le-am ridicat sa le asez la locul lor. Deodata m-am pomenit in fata unui raft plin de…prieteni. Unii galbeni-gelosi, altii cu toc-super-sexy, sandale cu iz de Grecia si balerini cu iz de carnaval venetian, botine cu farmec tomnatic, cizme inalte care striga „eu sunt desertul tau” si pantofi care m-au facut stapana pe mine cand am incheiat contractul acela important. Toti acei pantofi au fost alaturi de mine. Ca el. Toti acei pantofi sunt o bucata din mine..ca el. Doar ca azi conteaza doar un lucru. El m-a parasit, in timp ce ei imi sunt alaturi. Ei sunt prietenii mei. Unii mai naravasi, ca acei pantofi stiletto de care m-am indragostit si nu i-am mai lasat. Altii mai blanzi, ca balerinii mei preferati din piele.

Foto

Imi dau seama ca am o pasiune pentru pantofii din piele naturala. Poate as avea nevoie de unii de clestar. Acum chiar ma simt ca Cenusareasa. Doar ca ea o sa ramana cu printul ei. Imi trece prin cap un gand: daca Cenusareasa avea pantofii mei stiletto Red Queen? Oare cum s-ar fi terminat povestea? Cred ca ar fi devenit regina in seara balului. 🙂 Cu asemenea pantofi esti in stare sa cuceresti lumea nu doar inima unui print!

LOGO Carmine
Foto

Magazinul online de pantofi Carmine Shoes mi-a facut cu ochiul cand am vazut acesti stiletto din mana mea. I-am vazut si cu 3 clickuri i-am avut. Ai mei, doar ai mei. Dragii mei pantofi! Eroii mei. Cei de la Cramine Shoes sunt de parere ca „it’s a jungle out there.Wear the right shoes.” Stiti ce ? Au dreptate.

Gata mi-am revenit. Dupa o gustare incropita din ciocolata si inghetata ma simt mai bine. Pierderea lui…. Maine am sa port rochia mulata si o pereche de pantofi to-die-for. Maine vreau sa fiu o Retro Diva sau de ce nu Red Queen?

Graphic1

Foto

Voi ce ati alege Retro Diva sau Red Queen?

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

 

 

3 thoughts on “It’s a jungle out there. Wear the right shoes!”

Lasă un răspuns

