Copiii mei

Memento.

Astern aici sa nu le uit.As putea la fel de bine sa le scriu intr-un caiet dar aici ma simt tot mai…acasa. Asa ca, here it is:

  • Mami, eu am buca! Si Tzofie are buca?

Pai si eu ce am?

Tu ai fund. Si tati are tot fund!!!!!!

  • Mamaaaaaa, vreau briose cu ciocolata.

Acum?

Da. Stii, briosele cu ciocolata au VITAMIIIINE!!!Si Serban mai are vitamine, da’acum vreau brioseeee!!!! 🙂

  • Mami cat e ceasul?

Sapte si jumatate!

De ce?

Pentru ca se apropie seara!

De ce?

Pentru ca timpul trece, nu sta in loc.

De ce?

M-a las pagubasa…….

  • Tu esti mama mea preferata, zice intr-o zi Sof.
  • Mami, Tzofie a scris pe pereti. I-am dat eu voie!!!!!!!

Balena e banela.

Volanul e vonal.

Balonul e banol.

Sofia abia asteapta sa inceapa scoala. Victor e sigur ca nu o sa mearga la gradinita.

Foto

Le astern aici pentru voi, Sofia si Victor. In caz ca eu o sa le uit!

 

Ana-mama-de-Victor-si-mama-de-Sofia

 

2 thoughts on “Memento.”

Lasă un răspuns

