SuperBlog

Sunt Ana si ma uit la desene animate.

Toti cei care ma cunosc bine stiu ca imi plac desenele animate. Imi placeau si cand aveam 5 ani, imi plac si acum. Am copilarit cu antena parabolica si Testoasele Ninja. Apoi am descoperit-o pe Piccola Flo, pe Sailor Moon, pe Dexter. Nu mai vorbesc de Tom si Jerry, Tweety, Chip si Dale, Popey Marinarul.

Jocul liber in fata blocului, inghetata si desenele animate au reprezentat o parte importanta din copilaria mea. Tin minte cum ne faceam inele din plastic sa formam echipa lui Captain Planet. Sau orice bat mai oaches devenea bagheta lui Sailor Moon. Aveam atat de putin si ne distram atat de mult! Desenele animate mi-au arat o alta lume. Una unde puteai sa aluneci pe o coaja de banana, o lume unde, daca mancai spanac, dobandeai o forta incredibila, o lume unde canarul galben si soricelul erau intotdeauna cu doi pasi in fata pisicilor. Savuram inventiile lui Dexter si radeam cu hohote cand Dee-Dee ruina totul doar apasand pe un buton.

Si acum ma uit cu aceeasi pasiune la desene animate. Doar ca acum am avansat. Am DVD-urile mele si pot sa ma uit ori de cate ori vreau. Cand am cumparat Ice Age, l-am vazut de atat de multe ori incat am stricat DVD-ul. Copiii mei au intrat in lumea desenelor animate. Se uita cu placere, amandoi, la Strumpfii, Hotel Transilvania 1 si 2, Sta sa ploua cu chiftele 1 si 2. Sa va mai spun ca fiu-miu e fan Dracula si fii-mia vrea cosite blonde si piele albastra? Intr-o zi a trebuit sa fac….chiftele „ca ale lui Fliiiint Lockwood”.

Sta sa ploua cu chiftele
Foto
Foto
Empire
Foto

Te-ai uitat recent la desene animate?Care iti plac cel mai mult?

 

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

6 thoughts on “Sunt Ana si ma uit la desene animate.”

  1. Dap 🙂
    O fac zilnic – de fapt o facem impreuna – eu si fiica mea,
    Preferate?! Ar fi „Deasupra tuturor” pe care il privim cam de 2 ori pe saptamana de vreo jumate de an asa! Cand nu il vedem pe asta, vedem „Frozen” sau „Minionii” …. 😀
    A…. intre ele, Tv-ul e blocat mai toata ziua tot la desene! „Doctorita Plusica”, „Sofia intai”, „Garfield”, „Oraselul lenes” etc….

    Deci… da! Suntem cu desenele „in sange” ! : P

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

