SuperBlog

Surprinde-ma cu o floare.O merit.

Sunt fiica, sora, matusa, mama, sotie. Sunt femeie, deci imi place sa primesc flori. Mai ales flori albe, sunt preferatele mele.

Lalele, margarete, lacrimioare, bujori, liliac, magnolii, orhidee, crini, trandafiri, frezii, garoafe, narcise, toate imi plac. Inima mi-a tresarit si cand am primit o lalea alba si cand am primit 18 trandafiri.

Admir un buchet elaborat si ador buchetele din flori de camp. Imi place sa primesc flori, ador sa fiu surprinsa fara motiv chiar si cu o floricica. Imi place sa imi cumpar flori, visez sa primesc flori livrate acasa sau la birou. Cand am vazut prima data flori livrate la domiciliu, intr-un film, am fost super impresionata. Tin minte ca era un buchet din cinci trandafiri, intr-o cutie dreptunghiulara, legata cu o panglica subtire. Din acea imagine am creat un vis. Nu am comandat niciodata flori online si nici nu am primit flori prin curier. Recunosc ca mi-ar placea al naibii de mult!

O intamplare legata de floarea mea preferata mi-a ramas intiparita. Cred ca am sa o povestesc copiilor si nepotilor.  Prima intalnire cu sotul meu a avut loc intr-ozi de februarie. A doua intalnire a fost pe 1 martie. Ma astepta cu o lalea. O lalea frumoasa si alba. Preferata mea. Asta a fost un semn. De atunci in fiecare 1 martie primesc de la sotul meu o lalea alba. Pentru mine acea floare simbolizeaza mult mai mult. Inseamna te-iubesc, dar si mi-e-dor-de-tine, imi-pare-rau, am-nevoie-de-tine, ma-gandesc-la-tine.

Daca esti din Bucuresti si vrei sa-ti surprinzi jumatatea cu un buchet de flori, am o veste buna. Livrari flori te iubesc in Bucuresti te ajuta sa-ti exprimi sentimentele intr-un mod artistic si…parfumat. Este simplu de tot: cei de la LivrareFloriBucuresti.ro sunt ajutorul de care ai nevoie, floraria ta online. Fie ca vrei sa iti arati dragostea sau sa iti ceri scuze, fie ca vrei sa feliciti noii insuratei sau vrei sa oferi un buchet de flori unui nou membru in familie, ei te ajuta si iti propun buchete pentru orice ocazie. Tu doar alegi, iar de restul se ocupa ei.

Vreau sa va arat cum arata un buchet de flori pe…gustul meu:

Foto

Florile fac parte din viata noastra. Mai jos aveti cateva marturii:

Această prezentare necesită JavaScript.

Am primit si flori mai…speciale:

1384954564557

Vreau sa inchei acest capitol parfumat intr-o nota muzicala:

 

Domnilor, daruiti flori mai des. Noua, fetelor, ne place sa primim flori chiar daca va zicem sa nu mai dati banii pe ele. Ne place sa fim surprinse chiar daca primim un buchet de ghiocei. Ne plac florile pentru ca suntem fete si …la naiba…le meritam!

Asa ca oferiti flori,e un mod simplu de a spune ma-gandesc-la-tine-chiar-daca-tu-nu-ma-crezi.

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

1 thought on “Surprinde-ma cu o floare.O merit.”

Lasă un răspuns

