Eu

Capusele

Pentru ca au inceput intrebarile, grijile. Sper sa va fie de folos.

A venit caldura. Uraaaaaa! Putem sta cu orele afara la plimbare, in parc, la picnic.

De acolo, din iarba, ne pandeste un parazit mic-micut. Capusa. Inamicul cel mai de temut din ultimii ani.

Inainte sa va spun ce informatii am cules despre capsuse sa va povestesc patania mea. Aveam vreo 10 ani, nu mai mult. Ma jucam in tarana cu prietenii mei. Deodata am inceput sa ma scarpin pe parte interioara a coapsei. Si m-am tot scarpinat pret de 10 minute pana cand mi-am aruncat ochii. Era ceva negru-maroniu, de dimensiunea  unghiei inelarului. Pe pielea MEA!!! Cu o nonsalanta demna de o printesa am tras de chestia aia si gata. Am continuat joaca . Daca ma gandesc bine nici nu cred ca m-a speriat. Si daca va intrebati, nu nu am patit nimic! Voi nu faceti ca mine. Mergeti la doctor urgent.

Hai sa vedem ce informatii am cules despre…

Vezi articol original 616 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

