Diverse, Eu

O carte si putina ciocolata.

Azi e o zi ploioasa. Nu am chef de nimic. Mi-ar placea sa stau in pat sa mananc ciocolata si sa citesc. Mi-ar placea sa alung gandurile mele undeva departe, sa scap de ele. Sa fac loc altor scenarii plamadite de imaginatia mea, sa rad, sa plang, sa ma minunez!

Foto

Am terminat facultatea de litere, adica am mancat carti pe paine. Mi-a placut mult. Imi aduc aminte cum adormeam cu becul aprins, cu cartea pe piept, ochelarii pe nas. Ma trezeam pe la 3-4 dimineata din cauza luminii becului. Ce vremuri!

Acum profit de acele 5 minute de liniste, dis-de-dimineata, si dau gata 1- 2-3 pagini dintr-o carte. Sau seara inainte sa fiu asaltata de doua perechi de brate moi si pufoase, zambete, chicote si nu in ultimul rand „nu vreaaau sa dooorm”, spus pe zeci de tonuri. Pe noptiera am cateva carti. Majoritatea de parenting. Cu asta ma ocup de cel putin un an.  Am decis sa mai sparg monotonia. Diana m-a cadorisit cu doua carti: Fascinatie, scrisa de Ann Patchett si Cronica Pasarii Arc, scrisa de Haruki Murakami. Pe prima am inceput-o intr-o zi de duminica. Nu am avansat prea mult, nu pentru ca nu imi place. Pur si simplu nu am mai avut timp de ea. Duminica trecuta, spre seara, am simtit ca trebuie sa citesc ceva funny. Nu stiu de ce, don’t ask! Adica stiu, dar nu vreau sa vorbesc despre asta! Bineinteles ca am avut la indemna si remediul : Flash-uri din sens opus, de Marian Godina. Mi-a smuls cateva zambete, recunosc. In seara asta o dau gata inainte se sesiunea de LP.

Inainte de aceste „pofte” de citit ma ocupam de alta carte de parenting, si anume Arta harjonelii – exercitii amuzante de practica cu copiii, scrisa de Anthony T. Debendet si Lawrence J. Cohen. E o carte minunata, plina de jocuri. Eu mi-am facut semne si am ales cateva jocuri sa le incerc alaturi de copiii mei. Pe viitor mi-am propus sa citesc Playful Parenting, de Lawrence Cohen. Ma asteapta cuminte pe noptiera. Iar pe lista de cumparaturi este cu siguranta Eleganta ariciului, de Muriel Barbery.

Imi place sa citesc si tocmai de aceea sunt tare curioasa daca ai sa-mi recomanzi o carte buna citita de tine in ultimul timp? Poti sa imi spui recomandarea mai jos, la sectiunea comentarii sau aici.

Ana

Let’s connect:
Facebook
Instagram
Twitter

6 thoughts on “O carte si putina ciocolata.”

  1. Spui tu: ” Mi-ar placea sa alung gandurile mele undeva departe, sa scap de ele. Sa fac loc altor scenarii plamadite de imaginatia mea, sa rad, sa plang, sa ma minunez!”
    Eu propun o altă abordare. A scăpa de gânduri este premiza meditației. Dar nu trebuie înlocuite gândurile cu alte iluzii…În aceea TĂCERE și numai atunci, în acea stare de martor atent, în acea stare de ”primire”, fără a ne imagina ce așteptăm, adică fără gânduri, putem avea REVELAȚII cu adevărat minunate, adică REALE.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

