Eu, Noi

Realitatile parintilor.

Cand ne-am cunoscut eram doar noi doi. Avem timp de plimbari romantice, cine in oras, cinematograf, teatru, vizite, sex, conversatii fara intreruperi.

Acum, dupa ce am dospit doua bucatele din inimile noastre, tanjim dupa acele vremuri. Da, tanjim. De ce ? Pentru ca acum facem planuri sa putem povesti, fara sa stergem manute, fara sa urmarim ca unul din copii sa nu bea apa de la pesti.

Ultima data cand am facut planuri a fost cam asa „Iesim si noi la o plimbare, doar noi doi?”, la care vine si raspunsul „Cand?”. Bineinteles ca doua perechi de urechi au fost pe faza „Victor, mami si tati o sa mearga la plimbare. Eu ma duc cu ei, sigur, vii si tu?”, „Daaaaaaaaaaaa”, raspunde piciul molfaind o grisina. Ma bucur ca am reusit sa planific o plimbare. Si eu care credeam ca e greu…pffff!!!!

Avem intalnire.

Pe langa toate aceste aventuri, ne mai si certam. Daaaaaaa, ne certam, ne impacam. Asta este viata de parinte. Daca nu va incadrati in aceasta categorie, a neintelegerilor dintre parinti, va rog sa ma anuntati. Vreau sa va aflu secretul.

Intre timp am facut o lista cu realitatile noastre de parinti.

  • Conform unor sondaje, 90 % dintre parinti se cearta din cauza pantalonilor, spalatului pe maini, cum e intins untul pe paine si cum nu e taiata felia de paine pentru copii.
  • Un biscuite in mana unui copil devine usor „un biscuite-imprastiat-in-absolut-toata-masina”.
  • Parentaj modern inseamna sa nu lasi gadgeturile in preajma copiilor. 🙂 Yeah….
  • Iti dai seama ca esti parinte cand copilul spune ca il doare burtica, iar tu il intrebui cand a facut ultima data caca.
  • Victoria triumfatoare a servetelelor umede, mult prea multe servetele umede. Dupa cateva episoade fara servetele, am decis ca sunt de nelipsit. Asa ca nu mai plec fara ele, ever!
  • Cred ca as putea deveni managerul unei colonii de nudisti. Experienta este relevanta.
  • 75 % din parinti spun ca tipa, doar pentru ca „ala micu’ ” tipa .
  • Aproape toate chestiile copiilor sunt sau vor deveni lipicioase. Clar. Doar ei stiu secretul.
  • Dupa lupte seculare pentru spalatul pe dinti, copilul o sa se spele cam…10 secunde!
  • Nu am mai facut pipi neasistat de…nu stiu cand. Ce gasesc ei fascinant la asta…nu stiu! Still a secret.
  • Am ajuns sa cred ca am un buton…in fund. In secunda 2 de cand m-am asezat, copiii au nevoie de ceva. Clar.
  • Spal recipiente unde au fost „crantanele”. Exact acele recipiente n-o sa le foloseasca. Nu-i bai, o sa mi le ceara exact la un minut dupa ce le-am aruncat la gunoi.
  • Indiferent cat de nervoasa sunt pe copiii mei, tot am chef sa ne imbratisam.
  • Pana reusesc sa ii pun la somn, trece efectul unui espresso, si somnul meu.
  • Se intampla sa-mi ajut copii sa caute ciocolata pe care eu am mancat-o cu o seara inainte. O sa afle si ei cand o sa invete sa citeasca. 🙂
  • Cand ii chem la masa nu ma aude nimeni, dar cand fosnesc un ambalaj „de ceva bun”, ajung in maxim 2 secunde.
  • Mirosul copiilor mei este balsam pentru sufletul meu.
  • Cui nu i s-a intamplat sa manance un iaurt de 150 grame la 4 lingurite?

Suntem parinti de aproape 6 ani. Auzeam de peste tot cat de misto e sa fii parinte. Si cat de greu. Am auzit de imbratisari si sters la fund. Am auzit de nopti nedormite si dureri de sani.  Nu mi-a spus nimeni ca o sa imi pun sanatatea mintala la indoiala – a mea sau a copiilor. 🙂 Nu mi-a spus nimeni despre tantrumuri sau timp special. Astea le descoperi ca parinte. Astea si multe altele. Abia astept sa vad ce ne rezerva viitorul. Important este sa fim sanatosi si impreuna. Asta pentru noi este OHANA.

Foto

Ana

6 thoughts on “Realitatile parintilor.”

  1. Parinti de 6 ani si 3 luni. Iar de doi ani, mai avem o comoara. Dupa primul an de „parenting” , nu ne mai suportam unul pe altul. Dar am trecut peste 😉

    Iar ceea ce-mi fac copii in casa, il numesc zgomot de fundal 😛 Mi-e acru de jucarii stranse, de covor plin cu de toate in maxim 2 ore de la aspirare (parca ar fi o pizza uriasa) , de pampersuri, iar zilele astea ar trebuii sa fac pauza vocala (recomandare orl).

    Cum as putea reusi sa fac acest lucru?!?!

    Dar fara ei, nu rezist o zi ! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. Noi suntem parinti de 6 ani. Cu urcusuri si coborasuri, ca asa-i in viata si in toate. Primul an a fost horror – cel putin pentru relatia noastra, eu, mama atotstiitoare, tata pe care l-am dat nitel la o parte, fara rea intentie, ce-i drept. Intre timp ne-am regasit echilibrul si cautam sa ne impartim intre timp in doi, in unu, si-n trei. Nu-i usor dar e frumos.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

