Eu

De vorba cu Ana.

Ieri a fost o zi minunata. Incarcata cu emotii, cateva lacrimi asunse, bucurie, discutii, jocuri, conectare.

In primul rand am implinit 8 ani de la casatorie. Cei 8 ani au fost exact ca ziua de ieri.

Sof a terminat gradinita.

Seara, piciul mi-a spus  „mami, eu te iubesc”, fara sa il intreb, fara un motiv anume. Mi-a spus-o privindu-ma in ochi in timp ce il tineam strans in brate. I-am raspuns inapoi si el mi-a reconfirmat. Nu este prima data cand imi spune, dar aseara parca a fost asa, ca pentru sufletul meu, ca pentru cei 8 ani, ca pentru tot.

Da, asta este conectare pura. Pentru aceste momente am citit, am plans, am povestit, am suferit, am ras cu lacrimi.

Vreti si voi sa stiti cum sa creati aceasta conectare? Vreti sa identificati deconectarea si sa treceti mai usor peste aceste momente? Simtit ca relatiei parinte-copil ii lipseste ceva? Ca vrei sa investesti mai mult in aceasta relatie, dar nu stii exact cum?

„De vorba cu Ana” este proiectul meu de suflet. Sunt intalniri intre noi, parintii. Vorbim despre noi, despre copii, impartasim cate in luna si in stele. Trebuie sa ii multumesc unei persoane deosebite, Corinei David, pentru mana intinsa. Sprijin pentru mame sustine proiectul „De vorba cu Ana”. Prima intalnire are loc in data de 25 iunie 2016, la ora 10:00.  Abia astept sa ne cunoastem! 🙂

Evenimentul il gasiti si pe Facebook, aici.

Ana

 

3 gânduri despre „De vorba cu Ana.”

  1. Important este ca acest proiet să nu fie doar o șuetă a mamelor ce-și vor împărtăși impresile despre propri copii. Este cu adevărat nevoie de un proiect în care să se implice părinții nemulțumiți de modul în care arată lumea noastră la toate nivelurile de educație. Eliberarea copilului din robia sistemelor de educație, reprezintă transformarea profundă a lumii în spre normalitate.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

