Eu, Recenzie

Ca-n reclame.

Invidiez femeile din reclamele la samponul de par. Sau balsam, masca de par, vopsea……v-ati prins voi! Parul lor este perfect, lumina cade incredibil pe par, mai-mai ca simti de acasa cum miroase a levantica si jojoba. Da, imi place parul lung. Sanatos sa fie, altfel nu-mi mai place.

Si pentru ca utilizarea placii mi-a distrus firul de par, am renuntat la plete. Mi-am dat seama ca placa pur si simplu nu protejeaza firul de par asa cum imi inchipuiam. Si imi hidratam parul cu ulei de cocos de ceva timp., sa ne intelegem! A fost usor sa renunt, greu sa accept.

M-am trezit cu parul scurt spre mediu. Imi era dor de bucle, de par lins, de pletutele facute de fii-mia si de penele puse in par de piciul meu. Mai-mai ca am gasit solutii fericite la aproape toate problemele. Insa pentru bucle, nu.

Asta pana intr-o zi. Am primit un ondulator de par mai „special”. Ce e atat de special? Pai e perfect pentru mine, in primul rand. Am reusit in sfarsit sa am bucle, indiferent de cat de scurt am parul, in cateva minute. Si da, firul de par este protejat.

Dragilor, va prezint noul ondulator automat Expertise So Curls, de la Rowenta. Este pur si simplu, magic! E drept ca mi-am prins putin urechile pana mi-am dat seama cum se foloseste, dar asta doar pentru ca nu am fost foarte atenta la instructiuni. Normal, eram atat de curioasa sa vad cum functioneaza incat nu am realizat care este modul corect de functionare. Dupa cateva minute de citit cu atentie ….apartatul facea minuni cu parul meu.

IMAG5597[1]
Expertise So Curls la mine acasa 🙂

Programul incarcat, prioritatile zilnice sau situatiile imprevizibile fac in asa fel incat sa  nu putem sa ajungem la fel de des pe cat ne-am dori la coafor. Pentru astfel de momente, Rowenta ne ofera cea mai usoara metoda pentru bucle frumoase.  Cu ondulatorul automatic So Curl am realizat  bucle lejere (preferatele mele), onduleuri sau bucle bine definite. Sistemul Instant curling infasoara automat firul de par in jurul elementului de incalzire, pentru a crea usor si rapid bucle frumoase.

Mai multe informatii gasiti mai jos. O imagine valoreaza cat  o mie de cuvinte, nu-i asa?

CF3710FO-caracteristici
Expertise So Curls

Invelisul interior este din ceramica si contine minerale de tourmalina* care ofera parului stralucire, evitand in acelasi timp electricitatea statica si formarea parului cret.

Ia uitati ce bucle minunate a obtinut o colega cu Expertise So Curls. Mai ceva ca la salon…ca-n reclame!!!  🙂

 

*Turmalina (sau turmalinul) este un cristal semipretios.

Sunt curioasa daca ati incercat ondulatorul automat si ce parere aveti!

Ana- sharing-beauty-tips

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Ca-n reclame.”

Lasă un răspuns

