100 de zile de recunostinta

100 de zile.

Pentru ca vreau sa imi hranesc zen-ul zilnic, am decis sa incep un proiect. Am sa il numesc „100 zile de recunostinta„. V-ati dat seama despre ce este vorba, nu-i asa?

Am observat cat de usor este sa vezi pisica neagra, cele 13 ceasuri rele, sa trantesti o vorba pe care o regreti, sa ridici vocea, sa te enervezi. La fel, am observat cat de greu este sa te linistesti, sa spui o vorba buna despre tine, sa fii multumit. De aceea timp de 100 de zile am sa postez zilnic un motiv pentru care eu sunt plina de recunostinta. O sa fie o provocare pentru mine. Sper doar sa nu fiu singura: astept cu drag sa aflu pentru ce sunteti recunoscatori.

Incep eu.

The Happiness Planner comes with undated 100-day calendar so that you have the flexibility to start the Planner whenever you like. 100-days is a perfect length to reap a new habit, a lifestyle change, or an attitude shift. 100 Days means 100 days of positivity, mindfulness, gratitude, and self-development.:
Jurnalul fericirii.
  • Azi sunt multumita ca am reusit sa ma conectez mai mult cu fiica mea. Simteam ca avem nevoie amandoua de asta. Cat de calda e iubirea….!

 

Ana

 

4 thoughts on “100 de zile.”

  1. Uffffff! Doua zile la rand am fost neagra de suparare (cu motiv foarte intemeiat) si azi m-am hotarat ca vreau sa o las in spate, sa ma uit la toate motivele de recunostinta si sa imi recapat glowul. Ca un facut, am intrat pe blogul tau si am dat peste aceasta inspiratie. Sa ai o saptamana minunata, Ana!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

