Eu, Iubire

Nu mai vreau sa fiu adult!

Sunt adult si nu-mi mai place asta.

Am sufletul intinat de …de toate. Nu mai vreau griji, nu mai vreau sa vad atata ura in jur, nu mai vreau sa vad rautate. Nu mai vreau sa ma grabesc tot timpul, sa fiu pe fuga, sa ma gandesc de zece ori inainte sa aleg ceva pentru mine. Vreau sa las totul si sa ma bucur de viata asa cum se bucura copiii.

Vreau sa am rabdare sa ma uit la un melc in timp ce traverseaza bratul Sofiei, sa stau ciuciu-miciu si sa ma joc cu masinutele pana nu mai pot, sa ajut mai mult, sa fac mai multe, sa citesc mai mult, sa iubesc si mai mult. Eu vreau sa „filmez” totul cu slow motion. Vreau sa simt imbratisarile copiilor mei pana in maduva. Vreau sa nu le mai dau drumul. Vreau sa am mai multa rabdare. Vreau sa inteleg mai bine. Vreau sa tac mai mult. Vreau sa ascult si mai mult. Vreau si iar vreau….

Vreau sa invat sa am grija si de mine. Aici am de lucru, sunt repetenta! Abia dupa ce mi-am simtit inima ca sta sa sar din piept, mi-am dat seama de asta.Dar de data asta clickul s-a auzit. L-am auzit bine de tot. Semnalul de alarma a sunat clar in capul meu, in corpul meu, in sufletul meu. Si am decis sa iau masuri. Nu masuri cu aroma de patchouli si levantica (bine, un pic, recunosc)! Mi-am deschis mintea si sufletul. Mi-am dat seama ca trebuie sa pot. Si cand nu mai pot, e ok sa reduc pasul. E ok sa „let go„. Stiu ca am tot spus, dar cand te prinde valul, uiti. Asa am facut eu. Am uitat sa pun punct.

Dar acum o iau de la capat. Am voie si nevoie.

Sunt curioasa daca aveti nevoie de un nou alineat in cartea voastra?

Ana-si-melodia-din-capul-ei

 

2 gânduri despre „Nu mai vreau sa fiu adult!”

Lasă un răspuns

