100 de zile de recunostinta, Eu

2/100

Este atat de simplu sa te enervezi. E atat de usor sa pui gandurile negative in fata. Ajungi la munca si iti zici: pfuai cate mai am de facut, si aia, si aia..si aia…Ce-ar fi de azi sa incepem ziua asa: „ieri am reusit sa fac atat, este chiar ok; sunt sigur ca si azi am sa obtin rezultate bune”. Ceea ce incerc eu aici sa va spun este ca e momentul sa vedem partea plina a paharului, partile bune, reusitele. Cred ca am ramas marcati inca din copilarie, cand invatatoarea incercuia pe foaie doar greselile, nu-i asa?

Eu mi-am propus sa scot in evidenta partile bune, cele rele …sa se spele ( cu un ceai bun)! 🙂

  • Azi sunt recunoscatoare ca am primit ajutor.
  • Sunt bucuroasa ca am reusit sa-mi refac stocul de ceai. It’s a big deal for a tea addict!

 

20160719_092310.jpg
My precious.

Ana-cea-din-ce-in-ce-mai-zen

4 thoughts on “2/100”

  1. Daaa, am mai auzit si de conceptul „the good deed jar”! Eu vreau sa fac (poate acum sunt motivata sa si reusesc) „boredom jar” pentru noi si copii. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

