100 de zile de recunostinta, Copiii mei, Eu

Mai copile….(7/100)

Asa ii spuneam cand era bebelus. Radea cu toata fata, cu tot corpul. Si acum face la fel. Acum ma si imbratiseaza, ma iubeste cum stie el mai bine, ma ia la joaca, imi aduce aminte cata iubire pot sa ofer.

Acum trei ani ma intrebam cata iubire am eu in mine. Oare un kilogram, zece, un milion? Daca nu o sa am iubire suficienta pentru amandoi?

De indata ce l-am tinut in brate, acum trei ani, am primit raspunsul. Am iubire de oferit, multa. Si sunt absolut sigura ca nu o sa raman fara iubire. Pentru el, pentru ea, pentru ei.

Mai copile, mai…daca mai stateam 10 minute acasa, acum trei ani, te nasteam in masina! De la primul scancet te-am recunoscut. Din urmatoarea zi te puteam deosebi dintre toti cei 4 copii din salon. Stiam ca tu esti. Si acum te deosebesc dintr-un milion. Si pe tine Sof, you’re still my no.1!

Esti copilul meu cu par balai si ochi albastri.

Esti o furtuna.

Esti curios din cale-afara si imi pare rau ca nu stiu cum se fac masinile de gunoi sau ce inseamna  „dadaloi”.

Iti plac motocicletele. Mi-ai promis ca atunci cand o sa fii mare o sa ma plimbi cu motocicleta, eu o sa stau in spate cu casca pe cap, neaparat. Daca nu bagi viteza, promit ca ma bag, chiar daca o sa fiu mai batrana.

Esti un luptator! O impingi pe Sof toata ziua, dar cand plange te duci si o pupi de fiecare data. Te lupti pentru jucarii, mancare, bratele mele, Peppa Pig si Olaf. Si cartea „Te iubesc orice-ai face”.

Iti place sa stai dezbracat. Tot timpul.

Iti place ciocolata. Si mie.

Iti place sa ma mirosi, sa dormi pe mine, sa ma vezi cand deschizi ochii dis-de-dimineata.

Iti place sa faci ca leul. Ii sperii pe toti in afara de M. Ea rade de fiecare data.

Iti place Spiderman. Imi pare rau ca nu poti scoate panza de paianjen de la incheietura mainii.

Ai manca oua in fiecare dimineata. Si lapte covasit de la coana Chiva.

Iti place sa vii la mine la munca sa vezi masinile de Salvare (cand ai noroc).

Iti plac strugureii culesi cu manuta ta.

Asta esti tu si mult mai mult de atat. Te iubesc pana la stele si inapoi. Iti soptesc asta in fiecare seara, de cand erai in burta mea.

La multi ani, mai copile!

Ana-mama-lui-Victor-care-a facut-trei-ani-azi

  • Sunt recunoscatoare ca ne-ai ales, piciule!

 

 

3 thoughts on “Mai copile….(7/100)”

Lasă un răspuns

