Eu

9/100

Urasc virozele. Si bronsiolitele. Si medicamentele. Si faptul ca fii-mia are febra.

Si culmea, eu trebuie sa plec din oras.

Asta este. Adun toata energia pozitiva si am sa o vars asupra Sofiei. Draga mea draga!

Sunt totusi recunoscatoare ca suntem ok. Stiu ca nu e nimic grav, dar sunt om, si as prefera sa fie sanatoasa decat moale, cu temperatura si bolnava. Mai sunt recunoscatoare ca piciul este ok. Deocamdata.

Sunt recunoscatoare ca ieri nu am tipat. Si am avut si Timp Special. Si LP. Si piersici. 🙂

Multa sanatate,

Ana!

Si melodia fredonata de Sof. It’s for you, kiddo!

3 thoughts on “9/100”

Lasă un răspuns

