Copiii mei, Eu

De pastrat.

Imi plac copiii. Mai mult decat adultii. Ador momentele de sinceritate in stare pura.

Cu asta m-am delectat eu in ultimul timp:

  • Mami, raspoimaine m-a durut gatul si am nevoie de o bombonica speciala pentru gat.
  • Te iubesc, tu nebuno! (aici am ramas cu gura cascata)
  • Mama, da si tu din picior mai repede. Esti asa de inceata, de zici ca esti un melc obosit! (timp special cu tortinetele)
  • Mami, daca mi-e sete si e apa in piscina de ce sa nu beau? (OMG)
  • O familie inseamna ca daca avem doar o punga de gummy bears o impartim in 4, nu-i asa?
  • Cand o sa cresc mai mare vreau sa imi pastrezi voalul de mireasa, tricoul cu M&M si oja cu sclipici!
  • Baietii nu se fac pe unghii (zice piciul aratand unghiuta colorata) dar pot da cu mango prin par (solutia de descalcit parul e cu mango)!
  • Cine e in desen? intreaba piciul. Eu, ii raspund. Sofia ma corecteaza imediat: Nuuuuu, este o inima care arata ca mama. Asa e si mama, o inima!
  • Mami, eu am plans dupa tine azi, dar acum esti aici…ma iei in „bratzuca”?

In parc, in fata blocului am asistat la discutii despre prietenie, despre loialitatea fata de prietenul cel mai bun, despre tatuaje si cercei in buze, despre baieti, despre parinti si copii morocanosi, mancare, beneficiile nemasurate ale corocoduselor, lego si puteri fantastice.

Da, recunosc I’m a fool for this. Imi place sa le ascult pledoariile, indiferent de mesaj.

Va ador, copii!

Intrebare: asculti pentru a intelege sau asculti pentru a raspunde?

#AnaFact: a asculta=a invata.

Ana-care-asculta-mai-mult

Asculta.
1 thought on “De pastrat.”

Lasă un răspuns

