Eu

Ce transmite un copil smiorcait.

Smiorcaiala e pe val.
Ca vorbim de gradinta, de viroze sau pur si simplu.

Daca ar fi sa fac o lista a ceea ce ma enerveaza, ca parinte, clar asa alege, din prima, smiorcaitul (miorlait, vaicareala, you name it). Toti copii fac asta, sunt absolut sigura! Ce inseamna pentru mine ca parinte aceste vaicareli? Nu insemna altceva decat batai de cap, agitatie, ridicarea tonului, pedepse. Mda, am fost si eu pe acolo.

Smiorcaiala este semnul unei furtuni emotionale. De indata ce incep ai mei (dap, cateodata am „norocul” sa ii inceapa pe amandoi deodata, pfff) ciulesc urechile. Stiu ca daca imi cere, smiorcait, un pahar cu apa, ceva dulce sau jucaria pe care a abandonat-o de 10 minute, nu e altceva decat un semnal de alarma. Ceva de genul „Vreau ceva dulce, dar de fapt vreau atentia ta pentru urmatoarele 30 de minute, vreau sa pot sa plang cat si cum vreau eu.” Chiar daca primeste paharul cu apa, jucaria sau chiar si ceva dulce…

Vezi articol original 931 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

