100 de zile de recunostinta, Eu

13/100

Nu mai avansez deloc. Dar absolut deloc.

Azi mi-am luat inima in dinti si am scris.

Sunt recunoscatoare ca apuc 5 minute pe zi sa citesc. Acum citesc „Fluturi” de Irina Binder. Nu imi place sa citesc o carte doar pentru ca e in trend, asa ca am amanat cartile Irinei…pana acum.  Am primit primele doua volume cu imprumut. Si am de gand sa profit de ocazia…limitata!

Ana’s tip: make time for yourselves, even 5 minutes a day. You’ll enjoy it!

Do good, be good!

Ana-a-super-busy-mom (all moms are, right?)

PS: Melodia zilei.

 

Lasă un răspuns

